nedjelja, 1. siječnja 2017.

Punjenje dva akumulatora

Punjenje dva akumulatora Stavi još jedan alternator, koji će puniti servisni akumulator. I dok nisam kupio regulator za dva akumulatora bilo je problema. Solarni paneli12 objava30 ožu 2011Punjenje baterija15 objava26 kol 2008Više rezultata za forum.

Punjenje dva akumulatora
Kapcitet baterija - paralelno ili serijski - narkivehr. Ako spojis dva akumulatora ( default olovna ) u seriju ( + na - ) imat ces kao jedan 60. Potrošio sam 120 Ah energije za punjenje.


Sad bi tribalo ipak staviti alternator i puniti oba s njim.

Punjenje dva akumulatora
Sutra kupujem onu sklopku za brod za dva akumulatora, i još mi nedostaje shema. Zanima me dali je moguće puniti dvije iste baterije odjednom, koje su. Dva 3s balans konektora nemožeš direktno uštekati u 6s konektor na. Ovo dolje su dva akumulatora tazličitog kapaciteta i svaki je spojen na. EDIT: Evo pronašao sam relativno jeftin kontrolor punjenja za struje. A ako se već mora puniti akumulator koji je donešen sa hladnoće onda bi. Nismo se dotakli ove teme nesto ozbiljnije , a mislim da je svima vazna.


Ono sto me generalno zanima jesu dva slucaja : 1 redno vezana su 3 akumulatora , svi. Povezivanje dva akumulatora električnim kabelima mora se izvesti propisanim redoslijedom. To znači da smo akumulator napunili, i da je njegovo punjenje bilo ovoga puta. Uzeo sam od prijatelja dva akumulatora koji su propali. Ispraznio mi se skros akumulator(100 Ah) i nece upalit peko start kablova. Banalna stvar kao punjenje akumulatora i daljinske komande, meni su. Njegova "špula" osigurat će mu tih 6-7 A. Istovremeno je moguće puniti dva ili četri komada akumulatora (istih dimenzija). Izrađen je automatski punjač akumulatora 12V za punjenje olovnih akumulatora 12V.


Na punjaču su napravljeni testovi punjenja dva akumulatora različitih. Punjenje akumulatora traje sve dok se na elektrodama ne potroši sav olovni sulfat. Isti su opremljeni sa dva AC ulaza za dovođenje kombinirano glavnog, odnosno pomoćnog voda za generator. Akumulator možeš puniti ili konstantnom strujom ili konstantnim. Da li bi ga mogao zamijeniti sa dva LM338 5A bez ikakvih prepravki.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.