subota, 4. veljače 2017.

Glamox iskustva

Glamox iskustva Poštovani forumaši, zanima me dali netko od vas i,a iskustva sa gore navedenim radiatorima. Glamox grijanjeSpremljeno u privremenu memorijuSličnoSTUDIJA ISPLATIVOSTI ETAŽNOG GRIJANJA. USPOREDBA PLINSKOG SUSTAVA I SUSTAVA "GLAMOX 3001".

Glamox iskustva
Primjer je objekt za koji je potrebna ukupna. Mi smo ih imali u stanu u Zagrebu (oni su još uvijek tamo, samo mi nismo ;) ) i bili smo prezadovoljni. Brzo zagriju, ne troše puno struje jer rade. Eto imam iskustva sa Adax (Glamox) i vailant.


Glamox iskustva
Koristi li neko -norveške radijatore? Mislim, u čemu je razlika između Glamox i jednog. Ispravno vjerujes :) Malo trgovacka napuhana prica, malo iskustva ljudi kojima je jedini. Muž i ja imamo peć na drva, pa nemam iskustva s tim. Mi imamo glamox odnedavno i odlični su, preporodili smo se. Imaš raznih mišljenja i iskustava na temi o grejanju.


Samo kod nas imaju samo norveski Beha i Glamox i francuski Valiant i Atlantic. Drage moje, treba mi vaše iskustvo sa ovim problemom. Mi ímamo glamox radijatore,norveske i prezadovoljni smo. I nemojte uzimati jeftine radijatore kojih ima i 3 puta jeftinijh od ovih Glamox,postoji razlog sto su jeftiniji. Moja iskustva su vezana iskljucivo i. II▻GLAMOX 3001 SERIJA, NORVEŠKI RADIJATORI - AKCIJSKA PONUDA. Njuškalo koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva.


Rješenje dolazi iz Skandinavije ili točnije iz Norveške to su Glamox norveški radijatori. To su radijatori koji su se u početku počeli koristiti za zagrijavanje. Glamox Radijatori (Norveski radijatori koji stede), Tomislavgrad, 318 KM, Dostava besplatna na kucne adrese. GLAMOX H30 pokazuje kako… GLAMOX H30 je nova linija grijaćih panela. Moderan, uzak i elegantnog dizajna prilagođen je modernim interijerima, a svježim. Glamox TPA model- grijalica namijenjena za suhe prostore, visine 350mm, s termostatom ET.


A ąta je sa glamox-ovim radijatorima na struju ima li tko kakva iskustva? Elipso u svojoj bogatoj ponudi ima 13 proizvoda Glamox poput električne grijalice. Ako neko ima volela bih da cujem iskustva. Ja imam ovaj Rovex Glamox sa digitalnim termostatom i prezadovoljan sam. Električni zidni grijaći paneli opremljeni su sa spojnom kutijom, kabelom za spoj na 230V i ET elektroničkim termostatom. Idealno rešenje za hladne zimske dane.


Jednostavna kupovina putem Interneta.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.