četvrtak, 20. travnja 2017.

Daewoo matiz potrošnja

Daewoo matiz potrošnja E sad me mući potrošnja-pa ako netko ima dotićni auto molio bi da mi kaže i svog iskustva? BufretLignendeOversett denne siden2. Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole.

Daewoo matiz potrošnja
Na sajtu VozilAlizoV naći ćete specifičnu potrošnju goriva i saznaćete kolika je potrošnja motora Vašeg automobila. Kupio zeni prije 2 godine, DAEWOO MATIZ 1999god za nekih 2500Eur, klima ,servo, EPS, bla,blabla. Održavanje Potrošnja Komfor Auto sasvim odlican po pitanju odrzavanja za sada. Spirit, Manual, 2001 - 2004 51 Ks,5 vrata auto specifikacije.
Daewoo matiz potrošnja
Vangradska potrošnja km: 1 op 19,6.


Sve ovisi o puno faktora, ali mi ovo djeluje kao razumna potrosnja. Nedavno sam ga kupio, napravio. Najpozitivnija karakteristika ovog mališana je njegova potrošnja koja se po. Kao i Lanos, i Nubira pati od vremešnog dizajna, ali je sve u svemu solidan automobil. Isao sam i u Grcku sa njim potrosnja mizerna na otvorenom putu u gradu ide i do 6,5 litara sve ostalo je laz. Jedino bi potrosnja mogla biti malo niza (oko 10 l po gradu). Pa potrošnja u gradu ne može ispod 10, bar se tako vlasnici izjašnjavaju, ja lično nisam imao prilike da.


Auto je izuzetno pouzdan,nisam imao apsolutno niti jedan kvar.

Daewoo matiz potrošnja
Daewoo, a kod nas se od početka 2004. Prosječna potrošnja vašeg vozila. Usporedbi s drugim modelima Daewoo, Odnosu na ostale marke automobila. Proseèna potrošnja iznosi 8,6 litara, ali za ljubitelje štedljivije vožnje je namenjena verzija od 1. Drugari, da se i ja prikljucim temi o potrosnji goriva, moja iskustva su samo sa otvorenog odnosno put za Crnu Goru, uz postovanje preporuka. Matiz SE koliko troši na otvorenom?


Kod većine vozača tek kupljenih automobila, frustracija nastaje onog trenutka kada utvrde da im je prosečna potrošnja osetno veća od one.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.