ponedjeljak, 10. travnja 2017.

Gume sava iskustva

Gume sava iskustva UZEO SAM DVIJE GUME U SAVA TRGOVINI NA STUPU I sve je bilo sjajno i profesionalnost i garancija godina dana ,smjesak. Dolazi ljeto - ljetne gume25 innlegg9. DEBICA zimske gume - iskustva, mišljenja itd.

Gume sava iskustva
Zimske gume SAVA eskimo HP ili Verdestein Snowtrack,ISKUSTVA. Naime,dvoimim se između Save HP i Verdesteina za ovu zimu,treba mi guma dobra za snijeg,led. Sava je dobra guma, za po snijegu, ledu i gustoj bljuzgavici ok. BFGoodrich jer sam citao po netu jako pozitivna iskustva s.
Gume sava iskustva
Cjelogodišnje gume - Stranica 517. Općenita iskustva s kvalitetom i vrstom guma - Stranica 14.


Sava s3 ako cete koristiti kao "cjelogodisnju" gumu,nemate zamjenu. BufretLignendeOversett denne siden1. Koje gume da kupim - Tigar vintera ili Sava eskimo? Gume Sava dizajnirane su u Europi i podržane tehnologijom tvrtke Goodyear. Pouzdane gume po razumnoj cijeni! Ja sad planiram da kupim dve zimske gume i razmisljam se izmedju Wintere i SAva EskimoS3. Cuo sam da svi profaju samo turske sava gume pa me interesuje.

Gume sava iskustva
Potrebne su mi gume za auto roditelja, Dacia Supernova.


Godišnje prelaze malu kilometražu, još manje zimi, tako da bi preskočio. Tako je Sava, koristeći bogata iskustva razvila drugu generaciju. Hrvatski autoklub i njegovi partneri i ove godine. Samo četiri proizvoda, Pirelli, Sava, GT Radial i Star Performer. Namjeravam kupiti nove ljetne gume i nenako su mi najpovoljnije ove savine. Sava su daleko jeftinije, Michelin i GY su tu negde sa cenom.


Interesuje me koje gume da kupim za Fiat Bravo 1. Sa Tigarkama (wintera, konkretno) znam ljude koji imaju odlicna iskustva, predpostavljam rakodje. Ocijenjeno je 35 proizvoda no i dalje nema gume s maksimalnom. HP nije briljirala na mokrom i ledu, isto kao i sestrinska Sava eskimo hp. Sve gume su u principu jeftinije. Sava gume sam samo spomenuo kao primjer. Ako ništa drugo jeftinije su za DDV (slovenski PDV) u iznosu.


Kažu da je recimo Sava S3 cjelogodišnja guma šta. Kada treba montirati zimske gume? K: Različita su iskustva za Winteru i za Savu, Sava važi na nešto mekšu i tišu gumu sa.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.