subota, 12. studenoga 2016.

Fiksni zamajac umjesto plivajuceg

Fiksni zamajac umjesto plivajuceg Obični umjesto plivajućeg dovodi do povećanih vibracija i trošenja. E sad, vise majstora i servisa su mi rekli vise razlicitih stvari koji zamajac da stavim.

Fiksni zamajac umjesto plivajuceg
Sto vise istrazujem sve vise sam zbunjen. Zamajac sa dvije mase je jedan od najskupljih potrošnih djelova na modernim automobilima. Zamjenjen je plutajuci zamajac za fiksni , posto je otkazao plivajuci. Realno fiksni zamajac je vjekovni i nece biti vise problema oko zamajca.


Fiksni zamajac umjesto plivajuceg
Naravno da moze da se stavi obican umesto plivajuceg i nece ni. Brava JTD 105 - obicni zamajac umjesto plivajuceg. Stavili smo ja i rodjak fiksni na Bravo jtd 105 zamajac od TD 100 i pripadajuci set kvacila. Uloga plivajućeg zamajca je da smanji vibracije motora, da produži. Auto ima plivajuci zamajac bez obzira sto je 97 godiste. Ostruznici kosta 130e, set kvacila 6500 din ,,Fica". Umesto plivajuceg zamajca moze da se stavi fiksni zamajac koji je duplo.


Prije zamjene zamajca citao sam vasa pozitivna iskustva sa fiksnim zamajce te sam. Umjesto plivajceg stigao mi je obicni zamajac i set kvacila sa kataloskim brojem 2052N5.

Fiksni zamajac umjesto plivajuceg
A tvoja ideja sa budzenjem fiksnog zamajca na tvoj postojeci set kvacila nije bas pametna s'obzirom da ne ide isto kvacilo za fiksni zamajac i. Plivajuci zamajac+korpa+lamela+druk lezaj. A i onaj ko je stavio plivajuci zamajac malo je pametniji od nas. Da li mozete da mi kazete koji su prvi signali da je plivajuci zamajac u losem. Ono što uvek morate proveriti pre zamene plivajućeg zamajca su nosači motora.


Naime, ukoliko ugradite fiksni zamajac vibracije motora će se prenositi na.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.