srijeda, 12. travnja 2017.

Kako napraviti tortu traktor

Kako napraviti tortu traktor Zato je ovo jedna nježna traktor torta s ružičastim kotačima. Vid se nije bunio i bio je presretan a ova se rođendanska torta pojela doista u slast Recept za tortu. Mirelaju za lopta tortu,s mojim izmjenama.

Kako napraviti tortu traktor
Coolinarici je tagirano tagom djecije-torte. Kako napraviti “sliku” za deciju tortu. Za spremanje tortu neophodno je pripremiti jaja, šećer, brašno, prašak za pecivo, čokoladu, slatku pavlaku, čokoladu, želatin, med.


Neki proizvođači nude posebne traktora u obliku torte tave, ali ako imate umjerene vještine, možete proizvesti traktor tortu u listu ili 3-D obliku bez jednog. Tako bih zeljela napraviti neku tortu i na njoj nacrtati Eeyore-a, kao na. Torte ukrašene likom iz crtanih filmova Traktorom Tomom. Napraviti farove od crnog fondana, pa na to vodom nalepiti 2 žute kuglice i pritisnuti da se pretvore u krugove. Tortu mozes poceti slagati srijede, obuces je u cetvrtak s obzirom da. Pogledaj na you tubu ima dosta tutorijala kako napraviti traktor od ticina. Ana i ja smo se opet zabavljale crtićima :) Ovo je bila torta za jednog trogodišnjeg slatkića koji trenutno uživa u crtiću "Traktor Tom".


Tractor Tom Cake Traktor Tom torta. Liv, evo uguglala i ja, sad sam pogledala blog. Mene nije, jer ja ne znam ni onako napraviti.

Kako napraviti tortu traktor
Bojila sam traktor bojama Americolor koje sam nabavila, al nisam baš bila. Najlepše dečije torte, Torta Ivanjica. Pravimo dječije torte u raznim oblicima i veličinama. Torte mogu biti obrađene šlagom ili fondanom.


Ukoliko u našem katalogu ne nalazite tortu kakvu ste. Jasnina torta od pampersica Da smo zaista kretivan narod, i da znamo zaista napraviti neobične i lijepe stvari potvđuje i hobi jedne Zeničanke. Možda ste i razmišljali o tome kako bi bilo lijepo napraviti neku sličnu. Uvod - općenito o fondantu; Priprema torte za fondant pokrivku; Izrada.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.