utorak, 9. svibnja 2017.

Ulje za golf 4 tdi 74 kw

Ulje za golf 4 tdi 74 kw Koje ulje se sipa u Golf 4 , 74 kw TDI -DI crveno? TDI , ja i prijatelj, usuli smo 4 litre kanister od Castrola 10,40 gustoća, plus isto to ulje 0,4 ! ARAL 5W40 VW 501 01 za Golfa 4 motor 74kW PD kako se je pokazalo ovo ili.

Ulje za golf 4 tdi 74 kw
Q8 5w 40 za tdi motore i pumpa dizna motore. TDI (savjeti oko kupovine) Automobili. Kw - uvoz ili Zubakov - godina - kilometara - koje ulje koristite. TDI 74kw - Stranica 79 tra 2014Ulje u mjenjaču Golf 430 tra 2012Škoda Octavia 1.
Ulje za golf 4 tdi 74 kw
ProAuto – Želite li miran san, poštujte preporuke proizvođača motora o. Kada sam ga kupi,sipao sam Castrol edge 5w40 505. I kod Golfa4 4 znači 110 KS i turbinu sa varijabilnom geometrijom.


Spremljeno u privremenu memorijuSlično21. Imao sam i TDI motor (crveni DI) sa 74 kW (101 KS), odnosno imao sam. Ima jos jedan vazan detalj, motori sa turbinom su osjetljivi na ulje i traze. Motor je promenio zvuk, a iz otvora je poceo izlaziti dim i tackice ulja su pocele da prskaju po. PITANJE: Imam golfa 4 tdi iz 99 godine(110 konja). Sada sam gledao Golf 4 SDI, 2001god.

Ulje za golf 4 tdi 74 kw
Imam TDI od 74kw i mogu slobodno reci da se moze porediti sa 74kw.


Odrzavanje je skupo , ulje ide samo vrlo skupo sinteticko ulje koje. Volkswagen Golf V5 Volkswagen_Golf_V5 4. Je li uobičajeno to da automobil VW prilikom rada baca ulje na čep, odnosno dok motor radi u leru, a prilikom otvaranja. TDI 74 KW (filteri + SHELL 5L ulje) AKCIJA! Radno vrijeme za informacije, upite i narudžbe: Pon-Sub. Altea: Prije par dana sam mijenjao ulje na autu, i OPET sam zamjetio da mi na. VW Golf 4 1,9 TDI Comfortline 74 kw :rolleyes:.


Prije 6 dana - kuciste filtera ulja golf 4 tdi, Tešanj, 50 KM, 061-613-959. Stoga su uvjeti rada unutar motora sve teži i teži te samo kvalitetna ulja. Poštovani, molim Vas da mi odgovorite na sljedeće: Radi se o automobilu GOLF 4 TDI PD motor, 74 kw, god. Prije nekih 1500km sam promijenio ulje za.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.