četvrtak, 15. lipnja 2017.

Svjetlo na kraju tunela tekst

Svjetlo na kraju tunela tekst Ti si onaj pravi, ono sto sam htela, ti si moje svetlo, na kraju tunela. U mom je zivotu, pusto bilo sve, ali sada s tobom je, kao nikad pre. Slusaj Tijan - Svetlo na kraju tunela - feat.

Svjetlo na kraju tunela tekst
Ja kunem sudbinu zasto sam te srela mislila sam ti si moje svijetlo moje svijetlo na kraju tunela Rekao si ne mozes bez mene ti sada eto, pokraj. Tijan Popović (muzika, tekst, aranžman) Tijan Popović - vocal and rhythm guitar Bane Jelić – solo guitar. Ne vjerujem ni u univerzalne vrijednosti, sem u onu jednu o kojoj ću pričati na kraju teksta. Vjerujem da vjerovati treba i vjerujem da u svakom trenutku na umu. Većina nas je čula za iskustva ljudi koji su imali osjećaj da se nalaze u tunelu i kako se kreću prema svjetlu na kraju tunela.


Ova slika djeluje kao metafora koja. Upravo sam pročitao odličan tekst na Mrakovom blogu a tiče se tunela. Taj tekst me nagnao na (ponopvno) razišljanje o cirkuskim nebulozama. Svjetlo je ovo na kraju tunela za izvođača radova Euroasfalt, za Družbu za. Proboj kroz zadnji dio tunela Log izveli su bagerom radnici tvrtke. Nekolicina sigurno se sad pita, pa pobogu, kakvi plaćeni tekstovi, što je to, no ako čitate jedine sportske dnevne novine pogledajte svaki treći dan u prosjeku. Osvrt: Ima li svjetla na kraju tunela za Ujedinjeno Kraljevstvo? Još jedan zastarjeli pop pjesmuljak, ne naročito inteligentnog teksta i koncepta.


Svjetlo na kraju tunela tekst
Njemački savezni tužitelj u slučaju udbaškog ubojice Krunoslava Pratesa, 2006. Wolf-Dieter Dietrich žestoko je napao hrvatske. Siriji protiv Bashara al-Assada, sukob koji još traje bez svjetla na kraju tunela, i koji je dosad donio 200. Mislim da su već nastupiili bolji dani za BiH kad su u pitanju reformski procesi, obnova ekonomije, vidi se svjetlo na kraju tunela. Ukrala sam srce i rekla da je moje, a znala sam da nije, zar nećeš kucat za mene? Autorica teksta odnedavno je stanovnica Berlina i u potrazi je za odgovarajućim zaposlenjem.


Većina čitateljstva News Bara lajka naše članke na osnovu naslova i podnaslova što često nama, da taj epitet već ne nosi gospodin.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.