četvrtak, 20. srpnja 2017.

Daewoo matiz kvarovi

Daewoo matiz kvarovi Kvarovi - Srpski forum o daewoo automobilima. Daewoo Matiz - Daewoo Srbija19. Kada se obavi sve što sam naveo i kada se otklone otkriveni kvarovi imati ćete opet siguran i pouzdan.

Daewoo matiz kvarovi
BufretLignendeOversett denne sidenDa li neko moze da mi odgovori , kako se ovaj auto pokazao po pitanju odrzavanja? DAEWOO MATIZ - IMAM VELIKIH PROBLEMA ? Već duže vrijeme imam problem sa primanjem gasa kada se kreće. Auto je izuzetno pouzdan,nisam imao apsolutno niti jedan kvar.


Daewoo matiz kvarovi
Prilično su pouzdani i kvaliteti automobili - čak što više, Nexia je pravo čudo, barem za mene. Manji kvarovi i sitniji popravci u gradu ne zanimaju nikoga, a na selu se uvijek traže. Automobili: zanima me da li vredi dati 4400e za lanos 1. Najčešći su kvarovi na električnim sistemima (19%), kočnicama (11%) i elektronici na motoru (10%). Naime kupio sam malog matiza pre 2 nedelje,registrovao i sve ostalo. Poceo sam da ga vozim i primetio sam da mi auto trosi nekih. Greške koje skupo koštaju Da li ste znali da ako nepotrebno držite nogu na pedali kvačila skraćujete mu vek i do 7000 km Znate li na koji način.


Note Opel Astra,Ascona,Kadett,Agila,Corsa,Vectra,Omega,Insignija,Meriva. Najčešći kvarovi su kvar elektromotora i kvar na samoj bravi.

Daewoo matiz kvarovi
Kvar elektro motora može biti sledeći: motor može da izgubi snagu ili oslabi. Matiza koji ne slini na poklopac). Kako saznajemo u Kragujevcu, kvarovi sa automaticima nisu ništa. Ako akumulator nema unutrašnjih smetnji, kvar mora da se traži u instalaciji vozila, a uzroci mogu da budu:. Prvu godinu sam ga vozio na benzinu, i te prve zime čak na.


Nakon "polupane" Corse Isuzu 1. D postao sam ponosni vlasnik polovnog Cruze-a iz 2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.