četvrtak, 20. srpnja 2017.

Tecaj za njegovateljicu preko hzz

Tecaj za njegovateljicu preko hzz Hrvatski zavod za zapošljavanje provodi mjere obrazovanja radi nadogradnje postojećih znanja ili vještina te usvajanjem novih, a s ciljem. Besplatan tečaj i subvencija od 1700 kuna. JA SAM TRAŽILA PREKVALIFIKACIJU PREKO HZZ I NIKADA MI NIŠTA NISU PONUDILI.

Tecaj za njegovateljicu preko hzz
Upravo sam upisala tečaj za njegovateljicu preko burze, smjer - dječja njegovateljica. Htjela bi upisati tečaj njegovateljice preko burze,zanima me kako to ide i. Zanima me konkretno tečaj za njegovateljice. Prošle godine preko HZZ-a ponuđena je edukacija za čak 57 zanimanja.


Tecaj za njegovateljicu preko hzz
Najviše novih diploma podijeljeno je za zanimanje zaštitara. Posao preko zavoda za zapošljavanje trenutno traži više od 320 000 ljudi. Za njegovateljicu mozes preko zavoda oni ti plate i jos svaki mjesec dobivas. Magistru ću pohvaliti,tamo sam završila tečaj za knjigovođu. Prije nekoliko godina čula je da je zanimanje njegovateljice deficitarno. Uloženih 3000 kuna za tečaj brzo joj se vratilo; našla je posao na kojem je. Zavoda za zapošljavanje lani su prošle 442 osobe. Država preko HZZ-a plaća više od 4 milijuna kuna za.


Među ženama najtraženije je osposobljavanje za njegovateljicu, no trebalo je proći.

Tecaj za njegovateljicu preko hzz
HZZ prekvalifikacije – objašnjenja sa Zavoda. Ovo je odgovor središnje službe HZZ-a na naš upit za dodatna. Pristala je na ponuđeni tečaj koji joj nije trebao kako je ne bi izbrisali iz evidencije. Potreban položen tečaj za njegovateljicu. Završene su radionice na temu motivacije za rad. U HZZ-u navode kako su najtraženija turističko ugostiteljska (sobarica, kuhar). Slovenci dopunsko osiguranje plaćaju preko 200 kuna!


Engleski jezik; tečajevi općeg i poslovnog jezika, konverzacijski engleski; pripremni.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.