petak, 18. kolovoza 2017.

Optika za karabin 8x57

Optika za karabin 8x57 Autor Tema: NAJBOLJA OPTIKA (Posjeta: 6362 ). KOJa JE PO VAMa NAJBOLJA OPTIKA ZA KARABIN 8x57,A PO PRIHVATLJIVOJ CENi DO. Lovački karabin prodaja u oglasima sa slikama i cijenama.

Optika za karabin 8x57
Prodaja optika za puške, optika za pištolje, optika za samostrijele, ciljnika, nosača za optiku, adaptera za optiku u malim oglasima sa slikama i cijenama. Evo pitanja za strucnjake, trebace mi optika za 8x57, cena optike oko 250-300 eu (novo), koji proizvodjac, koja montaza ide za njega, sve me. Spremljeno u privremenu memorijuPrevedi ovu stranicu9. STOP kineski i koreanski Bushnell i ostale "made in kina"!


Optika za karabin 8x57
Popis i minijature Minijature (grid). Pozdrav drage kelege ,ja sam sredio moj karabin sad u pitanju je. Ako bi se odlučio za 8x57, da li mogu koristiti vojni snajperski metak 7. Municija za karabin "GECO" TEILMANTEL 300WM 11. Svenk nosac optike za karabin zastava. Laser sa nosacima za karabin i za sinu. SubscribeSubscribedUnsubscribe 1010.


Prodaja optike za lovačko i vojno oružje, dvogledi, monokulari, nosači optike i laseri. Brza dostava, male cene, plaćanje prilikom preuzimanja - Srbija.

Optika za karabin 8x57
Prodajem lovacki karabin 8x57 zcz sa optikom i svenk montazom, dajem i oko 40 metaka. Moze sve zajedno a moze i posebno samo licima sa odobrenjem za. Novi i polovni kompleti za noćni lov, optika za lovačke puške, dot i svetleći nišani, nosači za optičke uređaje. Torbe i futrole za optiku za lovačke puške. Karabin Zastava M70 8x57 sa montazom za optiku.


Sta je razlog ovolikog rasipanja optika,montaza,puska ili ruka. Moj savet ti je da kupis nov karabin ,8x 57 ili 30_06 jos boljeili 9,3x 62 ako se. Na prodaju karabin 8x57 nov sa optikom nosacem cena u inbox.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.