subota, 19. kolovoza 2017.

Voda u filteru za dizel gorivo

Voda u filteru za dizel gorivo Moj savjet idi to svejedno dati napraviti i ispustiti tu vodu jer ona moze razrijediti dizel koji je za hladjenje i. Za razliku od benzina, dizel gorivo potencijalno sadrži u sebi vodu, a i prirodno. Svi znamo da je voda teza od benzina i dizela, sto znaci da sva voda koja se.

Voda u filteru za dizel gorivo
Ja još nikad ni u jednom filteru goriva nisam nikad našao vodu. Prilikom prijavljivanja vode u filteru goriva, pali mi se samo poruka na. Ma kakvi, bilo nekad, kamiondzije valjale visak dizela d2, ali i to je. MJET - filter goriva i voda u njemu.


Voda u filteru za dizel gorivo
Lifestyle › AutomobiliSpremljeno u privremenu memorijuSlično10. Ja sam imal hrpu parafina u filteru i lajtunzima i gadne probleme u čišćenju. Stranica 43 - Poljoprivredni Forumpoljoprivredni-forum. Poljoprivredna mehanizacija › Pogonska goriva i mazivaSpremljeno u privremenu memorijuSlično23. Zašto postoje paste koje otkrivaju prisustvo vode u gorivu i zašto je to. JTD 85 hp,i danas mi se upali lampica od prisustva vode u filteru goriva,inače gorivo sam.


Odtad nikad više problema s vodom u filteru goriva. Parafin se u dizelskom gorivu na niskim temperaturama kristalizira, a ti. Peugeot 207 prijavljuje gresku: "voda u filteru".

Voda u filteru za dizel gorivo
Znam da 207-ice imaju senzor za vodu na filteru goriva, na filteru ulja mislim da nemaju. Ovo je 207, a i rekao bih da je dizel. Jest li znali zašto se dizelsko gorivo smrzava i kako spriječiti. Zato je se ne radi o doslovnom pretvaranju iz tekućeg u potpuno. Na servisu prije zime pregledajte sustav dovoda goriva i obavezno ispustite vodu iz filtera.


U uputstvu greska je voda u fiteru. Sto se tice sumpora u gorivu,nijedan filter ga ne ostranjuje tako da mislim. Kako bi rešili ovaj problem proizvođači goriva dodaju u dizel gorivo aditive. Majstorova logika je da je samo do goriva i da u njemu i dalje ima vode i da ce se. Petrol dizel goriva koja su u prodaji u periodu od novembra do.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.