ponedjeljak, 14. kolovoza 2017.

Zamjena ulja u mjenjaču golf 4

Zamjena ulja u mjenjaču golf 4 Prosto nevjerovatno koliko me hoce maler od kako sam kupio ovog golfa u martu. Mjenjac ne radi dobro nakon izmjene ulja - Volkswagen. Promjena ulja u mjenjaču golf IV - Volkswagen.

Zamjena ulja u mjenjaču golf 4
Lifestyle › AutomobiliSpremljeno u privremenu memorijuSlično30. Automatski mjenjači - DSG vs klasični i sve ostalo što niste. Učitao korisnik Drazen MilicZamjena ulja u mjenjaču.


Pošto ne znam na koliko km se mijenja ulje u mjenjaču ni dali je mjenjano do sada.

Zamjena ulja u mjenjaču golf 4
Za vas možemo provjeriti koje je odgovarajuće ulje i obaviti zamjenu ulja i filtera mjenjača. VW GOLF IV 1,9 TDI - LER GAS SE POVEĆA SAM OD SEBE. Htio bih zamijeniti ulje u mjenjaču u Volkswagen Passatu 1. Valvoline Durablend GL-5 75W-90, a potrebna je količina 2,4 litre. Auto-Info - VW Golf IV teško mijenja brzine. A i čuo sam da je moguće da fali ulja u mjenjaću ili getribi! S obzirom da sam totalni laik sto se.


Zna li gazda dali je i kad menjao ulje i filter u menjacu. Autor Tema: Zamena ulja u menjacu, 1.

Zamjena ulja u mjenjaču golf 4
Odgovor #4 poslato: April 04, 2015, 04:18:56 pre podne ». Uz ovo pitanje dolazi i tvrdnja da ne treba mjenjati ulje u AT! Sjetimo se prvog i najvažnijeg - ulje. Ostaje uvijek pravilo viši broj je pogodan za zamjenu ili mješanje sa manjim – obrnuto – nikako. Zanima me, kad bi trebalo da se menja ulje u menjacu(na koliko hiljada km). U servisu AUTOline kažu da je zamjena ATF ulja jeftinija nego bilo kakav.


Pogrešna upotreba ulja u automatskom mjenjaču može dovesti i do. Postupak zamene ulja u automatkom menjaču. Konsultujte se sa Vašim mehaničarem. Odvijte vijke koji drže filter ulja i pažljivo ga skinite. Ako su u pitanju motori sa 4 ventila po cilindru, uvek treba koristiti SAMO. Yanima me jos i zamena ulja u menjacu,radi li se to i kada?


Sada mi se čini da mjenjač nekako lakše ide. Posebno je bilo problema sa rikvercom. Redovna kontrola i zamjena ulja na automobilu je jedna od najvažnijih. Može da bude nedostatak ulja u mjenjaču, može da bude i dotrajala. Nevjerovatno komičan oglas: Ovako se u Hrvatskoj prodaje Volkswagen Golf IV. Naime,kako da proverim nivo ulja u menjacu kod golfa 4 1.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.