srijeda, 13. rujna 2017.

Opel astra g diskovi cijena

Opel astra g diskovi cijena Opel Astra 1998-2004 (G), Opel Astra 2004-2010 (H), Opel. Prednje disk plocice na 120 000 km, zadnje su jos originalne, ali sada na 185. Prijatelj mi ima istu astru ko i ja samo cosmo i evo prekjučer popodne.

Opel astra g diskovi cijena
Pitanja i problemi po modelima, Astra, Astra F, Astra G, Astra H, Astra J, Astra K. Novi Grad, 30 KM, prednje plocice astra. Sklop kojeg čini kočni disk, kočne pločice i kočna kliješta najvažniji su dijelovi. Stranica 15-Kvalitetne zamjenske disk pločice Automobili. Cijene kočnih diskova i kočnih pločica. Neide mi se na drugi kraj grada samo da dobijem informaciju o cijeni.


Drugari, Hteo bih da promenim diskove i plo? Vidim da Tokic ima akciju na ferodo diskove i plocice pa me zanimaju iskustva. Cijena je za peugeot 308 prednjih diskova i plocica 367 kn za plocice i 544 kn za diskove. Ate kočioni sustav - diskovi, pločice. Trajno NISKE cijene ulja: SELENIA, SHELL, CASTROL, ELF, TOTAL, OPEL GM, FORD, VALVOLINE, MOBIL, LOTOS. Diskovi Astra G 256 x 24 mm prednji-ventilirajući.

Opel astra g diskovi cijena
Zamjena kočionih diskova na Peugeot vozilima. How to change the back brake pads on a Volkswagen.


Danas me zove i kaže da su otišle i disk pločice (pakne) i pita da li da i njih mijenja. Nudimo popust od 50% za kočione diskove, kočione disk pločice te pakne za sve vrste. Akcijska cijena: 200,00 kn Već od 17,00 kn mjesečno. Nasao sam delphi diskove, i za zadnje i za prednje je slicna cena, negde oko 5500. Cijena: €36 ≈275kn, Ustreza: Astra G Tip: Kočioni disk Mjesto dijela: Prednje Kvaliteta: PJ OE kataloški: 569058, 9117676. Vas da se obratite svom ovlaštenom Opel partneru uključenom u. Izmjena prednjih kočionih pločica i diskova. Zanima me cijena diskova i disk plocica za pro ceed, 1. Opel, Servis, Akcija, Diskovi, Kočnice. DISKOVI I PLOČICE, Astra G, Corsa D, Astra J, Insignia.


Bezbednost je dobar povod da proverite.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.