subota, 7. listopada 2017.

Bosch pumpa golf 3 1.9 tdi

Bosch pumpa golf 3 1.9 tdi Prodajem boš pumpe za VW Golf 3 1,9 TDI i Audi A4. Bosch pumpe procurile6 kol 2011Turbina - pumpa goriva20 lip 2010VW Golf III 1. TD6 velj 2009Tražim bosch pumpu za Audi 80 B4 1.

Bosch pumpa golf 3 1.9 tdi
Spremljeno u privremenu memorijuSličnoBanja Luka. Pumpa Bosch Bos Pumpa Pumpa visokog pritiska 2. Forum - Automobili i motori - GOLF III 1. Po meni je elektronika (uključujući i onu na bosch pumpi) ili turbina.
Bosch pumpa golf 3 1.9 tdi
Hm, Golf IV ni u ludilu ne bi trebao imati Bosch pumpu, klasičnu. Pumpa Dizne TDI BOSCH 045130073T polovne original tersirane ispravne. Curi mi nafta na boš pumpi,tu na cevčicu ,ovde(vidi sliku). Evo za tdi mašine na boš pumpu 90 i 110 ks. Ja citavo vrijeme mislim da ti pricas o pumpi i turbini sa 1. TD motora i tvrdim ti da od 110ks u toj prici.


Od toga svega najlakse je ubaciti od golfa III 110ks afn motor :D. TDI 110 KS godina 2001 toči ložu, napravio preko. Svi auti koji imaju Bosch ili Lucas pumpu mogu ići na ložu, bez obzira na turbinu.

Bosch pumpa golf 3 1.9 tdi
Pošto radim godišnje od 25 do 30 tisuća kilometara i točim oko 3. Dakle interesuje me ko steluje ove pumpe? Prije nekih 5000 km, mozda nekih mjesec dana sam radio remont pumpe. Golf3 TD bosch pumpa mi je probila (procurila).


TDI trojka jede to razbija,ali zato nazad dimi kao luda sve crn dim oblak :D ! Treba li spomenuti da je vlasnik Golfa dizela. Bosch pumpa je stegnuta sa 4-5 vijaka koje treba popustiti i pumpu zakrenuti. Bosch majstor je pregledao Bosch pumpu za koju kaže da je u redu i “štelao” je. Varijante 55kw TD i 66kw TDI imaju veci okretni moment ali takodjer nisam upoznat sa. D Rabbit, kupljen nov 97 godine, do sada je od. Nem pojma kako je i sta je, ali on moze imati samo Bosh pumpu, PD nikako ne moze biti.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.