ponedjeljak, 2. listopada 2017.

Škoda octavia 1.9 tdi forum

Škoda octavia 1.9 tdi forum RABLJENI: ŠKODA OCTAVIA Izdržljiva, ali ima svojih mušica -Jutarnji. TDI koji je razvijao od 90 do 130 KS. Inačica sa 90 KS najčešće traži servis visokotlačne pumpe, ali je.

Škoda octavia 1.9 tdi forum
TDI (90 ks), bilo dobra ili loša, nek mi javi. Trebao bih obaviti servis na Škodi Octaviji 1. Zanima me što je sve potrebno na toj. Octavia prve generacije je izvrstan i robustan automobilu koji zahtjeva samo osnovno održavanje.


Škoda octavia 1.9 tdi forum
Na našem tržištu ih ima mnogu, a sve su izašle iz. TDI Možda ste primijetili kako se na dosta foruma i na drugim lokacijama po internetu mnogi raspitivanju o. Octavia je od svojih prvih dana jedan od omiljenih obiteljskih. TDI motor je bez sumnje idealna motorizacija za one koji. Skoda Octavia Hatchback (1998 - 2005) - razmenite svoja iskustva i rešite. TDI Elegance plus, akcijska ponuda u skodinom salonu za 31 500KM, pa volio bih cuti iskustva onih koji se bolje. Pozzz imam jedno pitanje za vas malo iskusnije u ovome,naime posjedujem auto skodu feliciju 1. D (dizel) 2001 g i stvarno nemam neki veliki. Otac mi je kupio fabiju 2001 godine,novu iz tvornice.
Škoda octavia 1.9 tdi forum
Do sada je prešla 117 000 km,bez većih kvarova,jedina stvar koja je.


Ključni je to zaključak testa rabljene benzinske Škode Octavije 1. Naime, mnogi ne žele ni čuti za drugu opciju osim 1. Kod Škode Octavie potrošnja u stvarnim uvjetima je veća. Nedavno sam vozio burazovu Octaviju TDI sa 105ks. Kako izgleda kada posjetitelji testiraju svoje automobile o kojima žele reći što misle? Jesu li njihova razmišljanja realna, a ocjene. TDI sam imajo samo 77kW in se mi zdi malo za. Sedaj me zanima ali je upravičena skrb za motor 2. Kolikor berem po forumu, je bilo iz tistih let dosti težav z 2. Nakon izuzetno uspješnih modela poput Felicije, Octavije i Fabije, Česi (čitaj Nijemci) su predstavili svog pretendenta u višoj srednjoj. Prva Skoda Super B ima potpuno isti motor kao Passat B6 1.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.