subota, 14. listopada 2017.

Voda iz klime za cvijece

Voda iz klime za cvijece Zanima me može li se voda koja curi iz klime na balkonu iskoristiti za zalijevanje cvijeća ili u njoj ima nečeg štetnog. Ne samo što ti zalijeva cvijeće pa možeš otići od kuće koliko hoćeš, nego ti ta voda još i dohranjuje biljke. Mislim da kisnica u Bg nije bas dobra za cvece sudeci po flekama koje ostaju.

Voda iz klime za cvijece
Voda iz klime je atmosferska voda kondezovana na pojedinim. Koliko je voda iz klime stetna ili mozda cak korisna za moje cvijece? Naime, crijevo koje odvodi vodu iz klima uredjaja je "sprovedeno" u. Cvijeće se ne zalijeva po lišću kako bi ga se sačuvalo od bolesti.
Voda iz klime za cvijece
Mi smo odvod usmjerili na obližnje cvijeće. Klima uređaji na fasadi - problemi27 lip 2008Uredba o skidanju klima uređaja s pročelja zgrada - Stranica 4. Spremljeno u privremenu memorijuPrevedi ovu stranicu27.


Imam još raznog sitnog kucnog cvijeca i jednu orhideju i sve su za sada. Dogrevanje pomoću klime meni nije funkcionalno. Voda je destilovana, može za auto, cveće. Cuo sam da je voda koja izlazi iz klima uredjaja izuzetno meka, neko kaze da je kao i. Biljkama, kao i svim drugim živim bićima potrebna je voda, ali sasvim se lako zanijeti pa ne zaliti dovoljno ili pak zaliti previše. Iako je veća potreba biljaka za vodom najviše izražena u kraćem razdoblju godine, koje se zbog promjene klime pomiče sve više u proljeće, baš je to vrijeme.

Voda iz klime za cvijece
Vijek trajanja rezanog cvijeća možete produžiti sokom od limuna, a lončanice će biti bujnije ako ih zalijevate vodom u kojoj se kuhao krumpir ili.


Bilje vam neće rasti u previše vlažnoj zemlji, pa se trebate pobrinuti da se voda ne. Daklem, od skoro sam korisnik jedne "Galanz" ("glanc"-nove) klime. Zapamtite da više cvijeća u saksijama strada zbog preobilnog nego zbog. Biljke za vrt i park (cvijeće, grmlje i drveće).

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.