utorak, 12. prosinca 2017.

Macina trava za plodnost iskustva

Macina trava za plodnost iskustva Moj savjet je ZABORAVITE NAZIV MACINA TRAVA. Evo iskustva samo nekih zena koje su pile ovaj caj :. Procitala sam na vise mjesta da su zene pile caj od macine trave i da im.

Macina trava za plodnost iskustva
Puno zena ima pozitivna iskustva sa macinom travom. Marulja, Vrkuta, Gospina trava. Evo neka iskustva cura koje su pile caj od ove ljekovite biljke :. BufretLignendeOversett denne siden8.
Macina trava za plodnost iskustva
Ukoliko se macina trava koristi za plodnost, treba biti oprezan i. HITNO mi treba savjet,da li je neko imao iskustvo s macinom travom kao ja. Jedan covek je mom muzu rekao da je macina trava iz Bosne najbolja. Zelela bi da cujem jos necije iskustvo o ovome i da li neka od vas.


Opis biljke: očajnica, macina trava ili tetrljan trajna je biljka uspravne i. Takodje od davnina koristi za neplodnost kod žena. MACINA TRAVA - MARULJA50 innlegg20. Međutim ne postoje čvrsti dokazi i kvalitetna istraživanja koja povezuju uticaj ove biljke na plodnost i. Macina trava - marulja i vrkuta 350 innlegg4.

Macina trava za plodnost iskustva
Kakva su vaša iskustva sa macinom travom? Upozorenje, macina trava odnosno čaj je užasno gorak, pa se pripremi. Vesna, reci mi koji čajevi pomažu kad je neplodnost u muškarca.


Zabuna je nastala oko toga sto neki tvrde da je macina trava koja pomaze u. Valerijana je za umirenje, a caj od persuna je dobar za plodnost. Jedna prijateljica mi je preporucila da pijem caj od macine trave. Takođe od davnina koristi za neplodnost kod žena. I ja imam super iskustvo sa macinom travom. Aj ako je neko koristio, neka nam prenese iskustva. Iskustva su pokazala da je macina trava jako delotvorna i da zaista pomaže ženama koje.


Međutim, iskustva velikog broja žena, pokazala su da su one nakon. Već smo pomenuli neplodnost i druge smetnje koje se javljaju u ženskom.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.