subota, 27. siječnja 2018.

Koji auto kupiti do 15000 eura

Koji auto kupiti do 15000 eura Raspolazem sa 15000 eura casha te bi zelio kupiti pouzdan obiteljski auto koji ce me sluziti narednih 5 godina. Novi automobili do 15000 evra - MojNoviAuto. Pretražite ponudu novih automobila po ceni, gorivu, potrošnji, tipu karoserije, snazi, ubrzanju, itd.

Koji auto kupiti do 15000 eura
Ja bi uvijek isao na auto koji ima opremu koja mi je bitna, nego da uletim u visu. Ovi auti u Hrvatskoj se mogu kupiti za manje od 10. Dobra vijest je to što u Hrvatskoj još ima dosta automobila koji su jeftiniji od 10.


Tražim jednostavno vaše mišljenje o auto koji bi valjalo kupiti;.

Koji auto kupiti do 15000 eura
Passata od neam pojme koje auto-kuće (zaboravio sam) koji je bio. Zato se često čini pametnijim za desetak tisuća eura kupiti rabljeno vozilo „od. Ti bi kupio golfa od 11000 EURa starog 5 godina i prijedjenih. Ja imam malo dijete i drugo na putu i imam focusa karavana i nikad vise necu kupiti auto koje nije karavan. Zanimaju me vaše preporuke auta do 15000 eura. Tečajna lista; EUR 7,52196300; USD 7,07217300; CHF 7,01479300; GBP 8. Mene je prvi servis na 15000 km izašao niti 500kn. Nekupuje se polovni auto bez strucnjaka koji ce utvrdit u kakvom je stanju.


Npr kupis polovni auto visoke klase star 10 godina za 7000 eura i.

Koji auto kupiti do 15000 eura
Todoroviću, želim da kupim automobil, naravno nov: Toyota mi je favorit broj jedan. U užem izboru su mi i Mitsubishi, Nissan, Mazda, Škoda ili VW do 15000 eura. Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi. Pišemo recenzije automobila koje smo vozili i pratimo novitete i najave novih auta koji uskoro dolaze. Nazalost hibridi se ne mogu kupiti u ovoj cenovnoj kategoriji, Toyota. Evo da se i ja složim sa Schintorom u nečem.


Diskusija na temu koji je najbolji automobil za 15000e na nasem trzistu! Automobili u oglasima sa slikom i cijenom.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.