nedjelja, 21. kolovoza 2016.

Trzanje motora na leru

Trzanje motora na leru Kako mogu brzo padati, ako je auto u brzini i ima inerciju? Ne znam baš da benzinca možeš voziti u nekoj višoj brzini pod. Oznaka: trzanje, stranica 3 - Magazin - Auti.

Trzanje motora na leru
Spremljeno u privremenu memorijuSličnoSamo me naravno, muči nekoliko sitnica, a to je trzanje motora kad npr. Znaci samo kada je auto ugrijan, a kada je tek upaljen onda ne trza! Prije 20-tak dana počeo mi je motor trzati (podrhtava) na malim obrtajima (do 2000 ok.) i nemirno raditi u "leru" Pri pokušaju da zamjenim druge. Simptomi su trokiranje , loše odazivanje na gas, crkava u leru.
Trzanje motora na leru
Nemiran rad u leru, trzanje i loš odaziv na gas.


Naime auto mi već duže vrijeme neravnomjerno radi na leru, tj. TDI problemi - trzanje kod dodavanja gasa - Stranica. Inace obrtaju su normalni pri trzanju se nemenjaju,auto lepo vuce po. Motor na niskim obrtajima (u leru) mnogo trese, a zvuk i sve ostalo je. Pomozite ljudi imam golf 4 74 kw 2003 trese mi u leru igra motor nije miran uglavnom i prenosi vibraciju unutra. Auto mi počeo da trza prilikom naglijeg dodavanja gasa, kao da mu na.


Primetio sam juce cudan rad motora, posebno na leru, radio kao neki dizel, kao na 3 klipa. Cini mi se kao da je nesto zapuseno, dizne, injektori, ko zna sta.

Trzanje motora na leru
Realno je da na leru motor Vašega vozila troši oko 1 litru goriva na sat. Zima i dizel, ako i upali radi samo na leru. Motor radi odlično, samo po mojem mišljenju potroši dosta ulja. Dok je motor hladan, upali 'na zub', ali se osjeti podrhtavanje i neravnomjeran rad u leru.


Trzanje (opel astra 1.2 16v 75Ks 104500km 2000 god.).

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.