srijeda, 21. rujna 2016.

Kako izvaditi upaljac iz auta

Kako izvaditi upaljac iz auta Ma ne, upaljač je običan grijač s oprugom, nema veze s osiguračem. Možda je zacvikao, probaj ga izvaditi i razgibati pa ćeš onda vidjeti radi li. Pretpostavljam da ti instalacija auta ima 3 zice, a instalacija upaljaca 2. Pritisnuo sam upaljac i nije ga izbacio. Pomislio sam da nije crkao osigurac,ali ne znam koji je osigurac za upaljac jer. P 206 : Zamjena zaruljice kod upaljaca. Spisak svih žarulja u 20617 objava12 kol 2014neradi mi upaljać i svitlo u pretincu, 2065 objava30 kol 2012Ne radi mi osvjetljenje na komandama,prekidačima od.


Kako izvaditi upaljac iz auta
Kako popraviti upaljača za cigaretelearn-myself. U modernom automobilu upaljač od standardnih oznaka koristi kao izvor struje. Ako je to prestane raditi, provjerite osigurač. Jednostavno do neki dan radio sve normala, i ja se nafuro kupio sebi onaj fm transmiter i da ga ustekam kad neradi. Dakle pre 2 dana primetih da mi ne radi upaljac, tj ne dobija struju. Naime kad pritisnem upaljac on nece da ostane unutra, a kad ga malo zadrzim i izvadim. I na kraju na svim autima koje sam do sada vozio upaljač radi bez kontakta.


Zapravo jer najmanje za upaljac kojega danas auti cesto niti nemaju. Izvadi upaljac (onaj dio sto se grije), pa po njemu usporedi koji ti.

Kako izvaditi upaljac iz auta
Ljudi kako da zamenim sijalicu koja osvetljava pepeljaru i upaljac u Renou 5. Izvadim pepeljaru i sijalica se vidi sa leve strane ali ne znam. Vozdra raja zna li neko kako promjenuti sijalicu u pepeljari, sve sam vadio, ali nikako nemogu izvaditi upaljac (uticnicu 12V) iz pepeljare, kako. A ide za upaljac, izvadi taj osigurac i pogledaj dal je OK ako nije. Gurnem ga kako mi dodje pod ruku i do sada ni na jednom autu nije mi. Upaljač joj ekslplodirao dok je vozila i zapalio joj lice i vrat. Jednom rukom je pridržavala volan auta, a drugom izvadila cigarete i upaljač.


Forum - Automobili i motori - Otvaranje auta bez ključa.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.