ponedjeljak, 19. rujna 2016.

Med orasi mrkva hren

Med orasi mrkva hren Med i orasi liječe impotenciju, anemiju, glavobolju, čir na želucu i još. Hren nastrugan na rende pomiješa se sa medom i to jedna žlica hrena sa. Jedan kilogram meda pomiješa se sa pola kilograma naribane i ocijeđene mrkve i sto grama isjeckanih oraha.

Med orasi mrkva hren
Hren može koristiti tijekom cijele godine i često se upotrebljava za. U med dodajte hren, limunov i sok od mrkve i dobro promiješajte pjenjačom. Zatim procijediti kroz cjediljku i dodati med i sok od limuna. Lekovite osobine meda i lekovite osobine oraha, od davnina su poznate.


Konkretno, otkriveno je da je još u Drevnom Egiptu med korišćen u svrhu nege, ali i u. Poslije u ovu smjesu dodajte sitno isjeckane ili mljevene orahe i. Višegodišnja zeljasta biljka hren (Cochlearia armoracia), čijom se pradomovinom. Zbog svih ovih sastojaka poznavaoci narodne medicine ga. Meni je to bljak ali svaki llijek je bljak ali jbg jela sam. Kad se sjetim da sam ja jela med, orahe, naribanu mrkvu, hren i neznam šta još i sve to. U smjesu mlevenog limuna dodajte med, cjeđeni sok od cvekle i sok od. Ako ih gledamo pojedinačno i med i orasi su veoma zdravi, stoga. Nikola Lukic , to je odlično, nisam znala da može i hren, dobro je znati, hvala…;).


Med orasi mrkva hren
Potrošio sam do sada već preko mjesec dana pijući orahe i med,radi povećanja potencije i plodnosti,koja mi doduše nije važna,budući više nemam u planu. U sitno izribani hren dodajte med i lagano vilicom izmiješajte da se sastojci povežu. Mrkva se u početku uzgajala kao aromatična začinska biljka, a kao povrće se. Tako je kombinacija za imunitet mrkva, orah, med i hren. Za plućne bolesti: hajdučka trava, limun, med , orasi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.