nedjelja, 18. rujna 2016.

Najcesci kvarovi na turbini

Najcesci kvarovi na turbini Mehanička oštećenja lopatica turbine i kompresora i nečistoće u sistemu za podmazivanje, samo su neki od uzroka kvarova na turbo. Kvarovi turbina - Servis Turbo Punjača. Sivi dim je jedan od težih oblika dijagnosticiranja i vrlo teško je otkloniti glavni uzrok direktnog kvara.

Najcesci kvarovi na turbini
Svodi se na sagorijevanje motornog ulja i najčešći uzročnik. Spremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicuUzroci kvarova turbine. Turbina "pišti", troši veće količine ulja, gubi snagu, iz auspuha izbija beli ili crni dim, to su najčešći simptomi koji ukazuju da nešto sa vašom. Zato i dajemo detaljne upute za montažu turbine i slike najčešćih kvarova koji su izuzeti od jamstva.
Najcesci kvarovi na turbini
Zamjenu turbine zato prepustite stručno osposobljenim.


To su uglavnom turbina, EGR ventil, protokomer i injectori, a treba obratiti. Najčešći razlog za veliki pada snage motora je jedan od dva. Pre nego što pristupite skidanju turbokompresora sa motora treba obratiti pažnju na sledeće: 01Crni dim na auspuhu motora? I opet, ako iza toga stoji manja mogucnost (skupih) kvarova. Oštećenje rotora turbine dovodi do debalansa rotora turbokompresora, i samim. Prisustvo stranog tijela u turbini ili kompresoru. Ovu pojavu često prati i piskav zvuk u radu turbokompresora, a najčešće se. Otkrivamo najčešće kvarove: Volkswagen Golf V.

Najcesci kvarovi na turbini
ECM): P1556 - tlak punjenja turbine (TC).


Najčešći uzrok problema su neredovita izmjena ulja i filtara te često. Elastičnost dizelaša temelji se na VNT turbopunjaču sa zakretnim krilcima statora turbine. Kvar na turbini obično se utvrđuje vizuelnim pregledom. Najčešća oštećenja javljaju se na lopatica i propelera i impelera.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.