ponedjeljak, 19. prosinca 2016.

Beta glukan iskustva

Beta glukan iskustva Stranica 9-Beta 1,3 Glukan Alternativno liječenje. Da li neko ima iskustva sa preparatom Immune Renew, proizvodjac je Now? Kemoterapija - kako je izdržati?

Beta glukan iskustva
Beta-glukan - Alternativa za vasalternativa-za-vas. BufretLignendeOversett denne siden Vurdering: 4,9 - ‎13 stemmer14. Dokazano je da beta glukan povećava imunološku aktivnost za 50-120. Dali mi vi mozete dati jos nekih savjeta iz vaseg iskustva sto bih.
Beta glukan iskustva
Beta glukan je vlaknasti tip šećera (polisaharid) koji se nalazi u staničnoj.


Ispričavam se odmah ako ova tema već postoji, nisam pronašla ništa takvo. Uglavnom PAPA test 6 mj nakon poroda mi je pokazao upalu i CIN. Da podignem temu: da li netko ima iskustva sa Acti-glucanom koji se. Izmedu ostalog sam probao i Beta Glukan. Time ne zelim reci da ama bas nikome nece pomoci. Na strani ovog super junaka su mnogobrojne studije koje dokazuju da upravo beta glukan uspješno izgrađuje obrambeni sustav protiv virusnih. Nekih 6 mj sam uzimala beta glukan. Danas sam dobila rezultate od posljednjeg papa testa i cinova više nema,već samo upala.


Beta glukan iskustva
Meni je mama prosle zime kupila Solgar Beta glukan, platila oko 230 kn,dosta skupo ,ali ima mozda za 2 mjeseca. Tako da ti zaista nitko ne može reći koji je najbolji beta glukan i da li je neki dobar jer nemamo na temelju čega. Ta tvar nazvana beta glukan ne spada niti u lijekove, niti u vitamine, niti u. Znam iz osobnog iskustva a za više informacija javite mi se osobno. Sto se tice itanja koje su ti najbolje beta glukan, ne znam da li ce se javti neko sa vise iskustva, ali u sustini je sve isto i ne trebas sad potrositi. Vjerujem da ste već dosta toga čuli (li čitali) o. Prije nekoliko dana imala sam čast.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.