ponedjeljak, 12. prosinca 2016.

Klizna kapija uradi sam

Klizna kapija uradi sam Moja ekipa sedmično postavlja šinu za kliznu kapiju pa smo dosta toga. Elektronika za kliznu kapiju (+fix ideja) - Elektronika. ZAustavljanje usled preopterecenja moze da se uradi monitoringom pada napona na.

Klizna kapija uradi sam
Zelio bih da napravim kliznu kapiju sa otvaranjem pomocu daljinskog. Znaci do motora pa do daljinskog sta sve treba i kako da se uradi. Dakle, kapija je klizna (šina), širine 3 metra, potreban je sistem daljinskog otvaranja i. Kod kliznih kapija se izbor motora svodi na dve važne činjenice a to su.
Klizna kapija uradi sam
Bravarija-izrada kapija dvokrilnih i kliznih, balkonskih ograda, zaštitnih rešetaka, gelendera, garažnih vrata, nastrešnica i kovanog gvožda.


Robusta klizne kapije na šini idealne su za upotrebu u fabrikama i. Stalak za noževe na uradi sam način. Prvi dio priče o izradi vrata od punog drveta po principu uradi sam. Tehno Gugy - specijalisti za dvorišna klizna vrata sa ogradom, kovana vrata sa motorom, industrijska klizna vrata sa. Nudimo Vam mogućnost izrade kliznih kapija, kao i automatizaciju već postojećih ugradnjom motora. Jel ima tko na grupi da je sam radio klizna dvorisna vrata ? Kapije se rade u svim veličinama i za. BFT DEIMOS A400 kit za automatizaciju dvorišnih kliznih vrata.

Klizna kapija uradi sam
Kod nas možete nabaviti sve delove za sve vrste kliznih kapija od malih, za domaćinstva, do industrijskih dimenzija.


Motor za kliznu kapiju, marke Proteco made in Italy. Točkovi za klizne kapije sa ležajem sa. A kada se napravi kako treba, to je garancija da ćete ima jednu lijepu i modernu ogradu. Da li je netko stavljao klizna vrata (5m) na kosi teren? Naše ograde su ukras velikog broja stambenih objekata.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.