četvrtak, 15. prosinca 2016.

Treci casnik palube

Treci casnik palube Priručnik za polaganje ispita za 1. Ključne riječi: prvi časnik palube, treći časnik palube, navigacija, nautika. Poslodavac: Atlantska plovidba d.

Treci casnik palube
Trajektom je u trenutku nesreće navodno upravljao 25-godišnji treći časnik palube kojem je to bio prvi put da upravlja brodom u vodama Južne. Brodski časnici upravljaju i održavaju plovila i rukovode radom posade. Na velikim plovilima kapetanima pomažu časnici palube. ASNIK ODGOVORAN ZA PLOVIDBENU STRAŽU NA BRODU DO 500 BT U NACIONALNOJ.
Treci casnik palube
Na “Cunardu” sam počeo kao treći časnik palube, a tijekom godina sam dostigao aktualni status.


Trenutačno sam jedini čovjek iz Hrvatske na. Unutrašnjost brodskog trupa podijeljena je po visini na palube, a po dužini na. Prvom časniku palube su potčinjeni: drugi i treći časnik palube, eventualno. Croatian-English Translation for treci casnik palube - online dictionary EUdict. Prvi časnik palube predstavlja ujedno i zamjenika zapovjednika broda u slučaju. Gvardija trećeg časnika palube na brodu je od 8 do 12 i od 20 do ponoć.


Kao treći časnik zadužena sam i za sredstva za spašavanje, ukrcaj i. Održava protu požarnu opremu i opremu za spašavanje. Može biti zadužen za vođenje brodske dokumentacije. Drugi časnik palube -dvije crte. Treći časnik stroja -jedna crta na epoleti. A koliko vrimena triba ploviti da bi sa 4. Jeli mi možete reći kako se kreču plače za 3 časnika palube na teretnim,tankerima i. Treći nema neku lovu ali kao trećem neka ti bude prioritet NAUČIT posao a. S palube je tužno i nostalgično, a tek je krenuo, gledao panoramu svoga. Ako mene pitate koji je najbolji posao na svijetu onda cu vam odgovoriti da je to casnik palube,ma ljudi moji da vi to vidite vi nebi vijerovali da.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.