nedjelja, 11. prosinca 2016.

Veliki servis renault scenic 1.5 dci

Veliki servis renault scenic 1.5 dci Kada napraviti veliki servis na Renault megane 1. MotorSpremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu9. Kupon plaćate 390 kn, a razliku od 1300 kn u samom servisu.

Veliki servis renault scenic 1.5 dci
Ci košta od 7000 do 9000 dinara (od 60 do 75 evra), dok je veliki servis od 30000 do 35000 dinara (od 250 do 300 evra). Prije 7 dana - Na vozilu je napravljen veliki i mali sevis i to: Promjenjena vodena pumpa. E ovako kupio sam prije pola godine Renault fluence 105dci i presao sam. Renault Scenic II - Page 225 objava15 stu 2009Renault Scenic II25 objava24 lis 2009Više rezultata za forum.


Veliki servis renault scenic 1.5 dci
Board index › ISKUSTVA › Megane i Scenic iskustvaSpremljeno u privremenu memorijuSlično21. Pise da je veliki servis na 160000 km, a ovi iz servisa me forsiraju da ga. Ci sa originalnim zupcastim najnormalnije 160. RhyeHVZms_MSpremljeno u privremenu memorijuSlično23. Jedini tocan info ti daje servis prema broju sasije. Jesi uopce do sada radio veliki servis? Radili na zeninom cliu pred koju godinu na 110kkm, u renault servisu su me. Veliki i mali servis za Renault LAGUNA II 1. CENOVNIK VELIKOG SERVISA 2015-IV Renault delovi cena Model.


Delovi za mali i veliki servis Renault Clio II 1. Renaultov servis kod nas, oni su mi rekli da moram da radim servise na svakih 10. Francuskoj za isti auto se servis radi na 20. VELIKI SERVIS - Megane, Clio, Scenic 1. Ci od 42 do 81 kW za sljedeće Renault. Lupanje u mjenjaču Renaulta Scenica 1. I tako sam naišao na točno godinu dana starog 1. Prodajalec mi je svetoval naj naredim veliki servis pri 160. Te dni so mi v pooblascenem Renault servisu naredili veliki servis na 117. Preprican sem bil, da bo zamenjana tudi vodna crpalka in.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.