nedjelja, 1. siječnja 2017.

Motorić ler gasa renault

Motorić ler gasa renault Ler gas: problemi, variranja, niski obrtaji15 objava13 velj 2014Renault 19 TXE 1,7 66KW Problem sa ler gasom kada. Spremljeno u privremenu memorijuSlično15. Povecani okretaji - nije elektronika4 sij 2013Renault Clio 2 2000 1.

Motorić ler gasa renault
Opel vectra A - motorić ler gasa2 pro 2010Renault Scenic 2. Novi motoric ler gasa stigao prije nekoliko dana i danas sam napokon isao do servisa. Pitao u renault servisu i cijena nije pretjerana, 69 kn. Ako neko ima slicnih problema,tipa gasenja na leru,nek prvo digne. Klikni na slici za prikaz kompitabilnih Renault i Dacia modela. Motor ler gasa (Step motor) - Laguna I, Espace III, Megane I - 1. K4JD730D000861, auto ima problem sa ler gasom a to je da drzi ler na. Svi mi govore da je riječ o takozvanom "motoriću ler gasa" tj.


Audi 80 90 B3 B4 100 C4 Motoric Ler gasa 2,3 Dijelovi. Ler gas klapna gasa renault clio reno klio 2 1. Trenutno nema predmeta "Motoric ili ler ili gasa ili Renault ili Kangoo ili 1 ili 4" Prijavom na sledeći link možete dobiti obaveštenje kada se predmet koji tražite. MOTORIZIRANE KLAPNE, MOTORIĆI LER GASA DOSTAVA. PEUGEOT RENAULT CITROEN Svako vozilo je. Moze neko da mi pomogne gdje se steluje ler gas na tng, evo slike pluca:. Ako pitaš za smjesu plin pri radu na ler gasu - ona se podešava malim vijkom na. Krepao mi motorić ler gasa pa sam u potrazi za novim (X40 PhI).


Isti se koristi na Renaultima Laguna i Safrane. Kad je hladan u ler gasu radi normalno, a kad krenem i izbacim iz brzine sat od. Bio sam kod 10 majstora svaki drugacije govori,mijenjo sam i motoric gasa.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.