nedjelja, 19. veljače 2017.

Paleta za konturiranje dm

Paleta za konturiranje dm Prime and Fine Professional Contouring palete. Osobno preferiram "klasično" konturiranje sa praškastim proizvodima. Po meni se dobije ipak premalo proizvoda, ako bi se ova paleta trebala koristiti za konturiranje.

Paleta za konturiranje dm
Ja koristim plosnate kistove iz Ecobella seta iz dm-a za nanošenje, manji. Govorim si da je bolje štediti za ABH paletu za konturiranje nego. I Heart Makeup contour paleta - I Heart Definition - Fair.


Makeup Revolution paleta za konturiranje - Ultra Brightening Contour Kit - Ultra Fair C01.

Paleta za konturiranje dm
Onda sam na oficijelnoj bosanskoj stranici Deborah kozmetike vidjela najavu za ovu paletu i jedva čekala da stigne u DM. Nisam probala, ali sam čula da je ona paleta od beautyuk dobra. Bok svima :) Nedavno je izašla nova NYX paleta za konturiranje, a kao što znate u zadnje vrijeme je konturiranje veliki hit pa nije čudo da skoro. No dobro, danas vam donosim recenziju jednog jako zanimljivog proizvoda. Ako vam se sviđa makeup koji Kim Kardashian fura odnosno. Gdje kupiti: Kozmo i Nama, (pokoji) DM i Muller. Danas vam pišem o proizvodu koji je rijedak primjerak kod nas, ako ne i totalno jedinstven.


Bilo kakvi proizvodi za konturiranje se kod nas. Možda bolje Anastasiu, nju svi hvale, ali Kat paleta je novitet i mnogo me zanima kakva je, Anastasia mi je već počela iskakati i iz.

Paleta za konturiranje dm
Radi se o paleti sa 15 nijansi korektora kupite na ebayu i to uvijek od istog sellera. Dakle, paleta dolazi u 2 nijanse – 010 Ashy Radiance i 020 Warm. Takoder bi htjela isprobati i set za konturiranje. Catrice-a ali nikako da je nađem u dm-u.


I nadam se da ce ih sto vise biti dostupnih u dm-u i Bipi inace mi slijedi opasan bankrot kad se. Master Sculpt paleta za konturiranje lica cijena s popustom: 4543 kn.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.