srijeda, 1. veljače 2017.

Servo pumpa zuji

Servo pumpa zuji Nakon 3-4 mjeseca pumpa zuji dok motam. Je li vaša servo pumpa zvuči kao moja na ovom linku:. Imam problem sa servo pumpom kad upalim auto konstantno zuji ,a kad motam volan ljevo desno u mjesto zujanje postane sve jace.

Servo pumpa zuji
To zujanje u servu mi se prije čulo samo kad bih smotao volan do. Dakle, neki dan kad sam se spuštao niz zavojitu cestu, čuo sam nekakvo zujanje iz predjela motora, zvuk je onako kao da. Mene zanima što će se dogoditi ako ode pumpa od serva ili tako nešto. Repariranje Servo Pumpe (Ford Focus 1,4 16v - 2006.)21 stu 2014Audi A4 zujanje28 srp 2012Servo volan bez ulja?
Servo pumpa zuji
Drugar mi kaze da mora da se cuje tako jer je to elektricna pumpa nije obicna mehanicka al video sam da ima mesto gde se sipa servo ulje.


Nikada ranije mi se nije culo "zujanje" servo pumpe, i odmah nakon zamene svega posao majstor samnom da ga "isprobamo" i pocelo je. Servo pumpa 159jtdm 16v,200814 objava11 srp 2013Dotrajala servo. Audi A4 Avant (2001 - 2004): Aleksandar pita ostale vozače. Da li je u pitanju neispravna ugradjena pumpa posto je polovna ili je mozda nesto drugo! Spremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicuCulo se zujanje kada se okrece volan i kljuca ulje u posudi za servo. Kad ga upalim, automobil neprekidno relativno jako zuji, malo jače kad okrećem. Zanima me je li otkazala pumpa serva, ali zbunjuje me to što se upravljač. Treći da je pri kraju servo pumpa za koju smo već utvrdili koliko košta.


Servo pumpa zuji
Astra g ima elektricnu pumpu ze servo. Proveri eventualno dal ima ulja dovoljno i to je to. Boca za ulje je na samoj letvi volana. Nemoj da vozis bez servo ulja jer ce ti stradati pumpa. Najčešći kvarovi servo pumpe su zujanje i curenje. Ako ovaj zvuk koji ti čuješ možemo opisati kao ZUJANJE, to je normalno.


Inače ja sam sipao klasični ATF koji god sam našao na pumpi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.