utorak, 16. svibnja 2017.

Bosch pumpa simptomi

Bosch pumpa simptomi Naša tvrtka specijalizirana je za servisiranje motornih dijelova marke Bosch, a za to. Standardni simptomi kada rikne Bosch pumpa su bas gusenja, trzaji, preskakanja, bijeli dim. Treba detaljno pregledati sve, pogotovo crijeva.

Bosch pumpa simptomi
Reparacija komon rejl ( Bosch pumpe ) problem25. BufretLignendeOversett denne siden1. Ovako,prije par dana u toku voznje mi se u autu upalila lampica za grijace koja je gorila par puta i onda se auto ugasilo.
Bosch pumpa simptomi
Kvarovi kod Bosch VP44 pumpe visokog pritiska se mogu podeliti: 1. Kvarovi elektronike pumpi koji odnose 60 - 70 % ukupnih kvarova 2. Simptomi loših dizni ili loše instalacije.


Takodje, kad motor suvise dimi i kad je suvise bucan (klikce), jedan od razloga je i lose podesena (rastelovana) pumpa visokog pritiska. Da li su to simptomi kada Bosch pumpa rikne, ili mo�e da bude i ne�to drugo? Leskovcu je), navodno, va�i za jednog. Ovaj zadatak obavlja pumpa goriva, koja funkcioniše u kombinaciji sa. Pumpa mora da se stavi na Bosch sto da bi se proverilo punjenje, takodje treba izmeriti i. Ustanovim ja da je do ac pumpe na filteru,i budem primoran raskacim filter i spojim direktno iz rezervara crevo na bosch pumpu,upalim i.

Bosch pumpa simptomi
Kvar bosch pumpe Focus tddi21 innlegg15. TDDI SREDJENA BOSH PUMPA19 innlegg18. Mogući simptomi zaprljanosti brizgaljki su: povećana potrošnja goriva gubitak snage otežano.


DTI 2001g i posto svi znamo da su njima pumpe problem a nova kosta negdijo oko 6500 kuna, pa me sad zanima. Uvek je Delphi u ovom godištu ali su simptomi pumpe drugačiji. Tako da i Delphi pumpe mogu da se rade isto kao Bosch samo ako nađeš ko to radi. Kod dizelaša uzrok je često u visokotlačnoj (Bosch) pumpi. Nije to Goga,meni ja ovaj menjao senzor i neki deo unutar pumpe,to sam.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.