subota, 25. studenoga 2017.

Poklanjam kucu i imanje

Poklanjam kucu i imanje Pre nekoliko dana u listu "Novosti oglasi" pojavio se oglas sledeće sadržine: "Bračnom paru dajem na korišćenje, bez nadoknade, dve kuće i. Kuću smo gradili za našu dicu, ima ih petero, ali njima sada ne treba. Imanje sma kupila pre 10 godina, jer mi se selo Vranić dopalo.

Poklanjam kucu i imanje
Tokom zime sam živela u Beogradu, ali sam jedva čekala da dođe proleće da. Poklanjam staru kuću dimenzije 11x5 m. Materijal od kojeg je građena je hrastove grede i rožnice koje su zdrave. Zorka Kecman (62) daje kuću od 130 kvadrata, sa četiri sobe, đakuzijem i. Imanje sam kupila pre 10 godina jer mi se, kad sam išla u posetu. Raske i Kraljeve za dozivotno izdrzavanje. Vladislav Marković iz Krupnja daje na korištenje dvije kuće, osam hektara zemlje i mehanizaciju ali zaintresovanih nema.


Konačno da vidim kako bi netko rado ustupio zemlju i kuću u Zagori na. Tamo su Drina i Nikola Jovanović obnovili staru kuću. Ključ stoji na spoljnim vratima, ko naiđe može da založi vatru, da se odmori i okrepi. Krajem prošlog meseca Slobodan Stanojković iz Vranja odlučio je da pokloni kuću i plac porodici ugroženoj u poplavama, ali je taj oglas o. Seosko imanje koje se nalazi u Kućancima pokraj Donjeg Miholjca. Imanje poklanjam onom tko otplati kredit umjesto mene.

Poklanjam kucu i imanje
Ar zemlje u čačanskom i gornjomilanovačkom kraju nudi se po sedam evra, a celo domaćinstvo sa kućom, pomoćnim objektima i hektar zemlje.


Ustupamo kuću sa velikom baštom koja se nalazi u centralnim. Za adaptiranu kuću u Aradcu kod Zrenjanina s velikim placem i dva dvorišta. Eura, kliknite i sigurno pronađite kuca na moru do 30000 Eura. Vaš najbolji alat za traženje nekretnine na webu. OTOČAC - Čovići - obiteljsko poljoprivredno imanje ukupne površine 19191 m2 od. Kupcu cijele parcele poklanjam kuću, ljetnju kuhinju i gospodarski objekt. Na prodaju staro seosko domacinsvo, kuca sa 4 ara placa. Prodajem kucu u selo JASENOVIK KOD NISA , kuca je.


U selu Visoka, 35 kilometara iznad Arilja, gde je rođen, poseduje očevinu - imanje sa 26 hektara, kuću, koja uz male oparvke, može da bude.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.