ponedjeljak, 11. prosinca 2017.

Montaža klime na stiropor fasadu

Montaža klime na stiropor fasadu Ima li tko kakvu ideju kako postaviti vanjsku jedinicu klime na stiropor fasadu od 10 cm. Postavljanje na stiropor fasadu - narkivehr. Od kad sam stavio stiropor fasadu, umontirali su mi dvije klime i nisam primjetio da su monteri.

Montaža klime na stiropor fasadu
U drugoj temi sam postavio pitanje oko tiplovanja nosača klime i dobio sam par. Rešio sam da postavim nosače ispod stiropora (10 cm) pa je. Priprema za montažu klime na stiropor fasadu. Interesuje me kako resavate problem kacenja spoljasnje jedinice klima uredjaja na demit fasadu.
Montaža klime na stiropor fasadu
Montaža klima uređaja na stiropor fasadu.


To je ono 5cm stiropora i cigla ispod. U kojem su roku prekršitelji odluke dužni klima-uređaje premjestiti na. Materijal za montažu klima uređaja,Servis klima uređaja , ugradnja klime , montaža klima , jamstveni godišnji servis , Panasonic , Mitsubishi , Toshiba , Daikin. Servis prodaja montaza klima uredjaja Delta frigomatic. Posebno je poželjno ako se planira stavljati demit fasada od stiropora kasnije. NA drugi strani fasade je sicer še neizdelan prostor. Montaza klima uredjaja i ugradnja klima uredjaja. FASADE, stiropor, kamena vuna, ljepila.


Montaža klime na stiropor fasadu
Navodimo neke značajke i prednosti: - Brza, jednostavna i sigurna montaža zahvaljujući dokazanoj pres. Na ravnom dijelu treba po pravilu struke (Knauf montaža) napraviti. S obzirom na neparopropusni stiropor u fasadi, difuzna vlaga iz unutarnjih. Bitnije mi je da sam zvucno izoliran od prizemlja i da po ljetu mogu stavit klimu na lagano da. Susjed je na fasadu svog objekta postavio klima uređaj, i to 4 metra iznad mog posjeda. Uređaj je na njegovoj fasadi ali iznad mog dvorišta. Iskoristite AKCIJU: 20% popusta na klima uređaj TOSHIBA.


KLIMA INSTAL vam nudi akciju na klima uređaje TOSHIBA MIRAI.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.