Reparacija uljne pumpe II▻uljna pumpa VW AUDI SEAT SKODA 2. CR SERVIS MODULA Servis modula uljni. Preko 150 uspjesni reparacija uljnog modula.
Ovaj sistem podmazivanja je relativno loše rešen i može da uzrokuje druge. Set za reparaciju pumpe goriva, Kaiš, EGR ventil, Senzor goriva, Regulator ler gasa. M vrsi reparaciju osovine uljne pumpe VW- Audi 2. Tandem pumpa za Golf 5, Passat b6 2. Isprana, tanje se vidi i na slikama da je kao nova. Jos dosta polovnih originalnih delova za VW. Ukoliko uljna pumpa ne održava potrebni pritisak ulja u motoru. Također, u većini slučajeva djelimično oštećena turbina može se reparirati.
Zaključimo – najbolje je reparirati originalnu ATM ili ju naručiti po broju šasije. Koliko je pametno reparirati turbinu? Dizel gorivo vise ne curi, ali curi ulje na sastavu pumpe i bloka motora. Ako je uzrok ovakvog ponašanja automobila pumpa, njeftinije bi mi bilo reparirati, a ako to nije moguce molim vas da mi sugerirate. Ovi od 170ks nemaju u sebi osovinicu uljne pumpe,a od 140ks imaju. Ali tu osovinicu zamenis ako te je strah zamenis je odmah cim kupis auto i menjas je na. TDI pucaju bregaste, uljna pumpa se kvari (košta oko 3500 eura), turbo.
FRENKIT je kompanija specijalizovana za proizvodnju i distribuciju kocionih komponenti, setova za reparaciju hidraulicnih kocionih sistema kao i sistema. Kvar dizne je najčešće problem, potreban reparacija ili zamena dizni. Drugo na početku je volvo koristio klipne pumpe ulja a kasnije zupčaste. Ali nema se tu sto puno reparirati,pumpa radi ili ne,prije ce biti da je. Vršimo prodaju vodenih pumpi proizvođača Metelli, Kolbenschmidt i AIRTEX-a, poznatih po kvalitetu. U prodaji uljnih pumpi značajno mesto zauzimaju.
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.