subota, 20. siječnja 2018.

Loncin motori forum

Loncin motori forum Gledo sam malo po internetu i naso par dobrih motora sad koji je bolji? Loncin 125 ccm329 ruj 2014ATV QUAD14 tra 2009ATV ili quad19 lis 2008Kupujem kroser, MOLIM POMOĆ! Stranica 52 - Poljoprivredni Forumpoljoprivredni-forum.

Loncin motori forum
Razno › Predstavite seSpremljeno u privremenu memorijuSlično6. Solidne motore ti rade: LONCIN, LIFAN, LCT ENGINE, ZONSHEN, KIPOR pa šta ti uleti. Svi su kopija Honde Gx i nemaš potrebe za večim od. Ostale oblasti › Ostale oblastiSpremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu18.


Loncin motori forum
Ja sam uzeo Loncin prosle godine za moju hondu. Pogledaj malo njihov zvanicni sajt pa ces. Kineski-motoriZongshen-XGJAOSpremljeno u privremenu memorijuSlično13. Kineski motori(Zongshen, XGJAO...) in Ostali motori Forumtomos. Sigurno ste čuli za sve više popularne jeftine kineske motore. Najpoznatiji je definitivno Zongshen koj je i nešto skuplji jer nema tolko glupo ime. I ja mislim da sam prvi covjek sa ovakvim motorom na forumu.


Najčešća upotreba visokotlačnih perača (minivoša) je za pranje auta,automobila,motora. In opravičujem kr sm to vprašal na forumu (kr nekatri menijo da jih bi blo sram na forum napisat) :whistle: LP. Rabljeni enduro i cross motori - prodaja polovnih enduro i cross motocikala. Mali oglasi: slika + cijena + detaljan opis motora. Salve,dovrei acquistare una macchina agricola peró vorrei sapere se acquistare quella con motore loncin oppure quella con motore lombardini. Skuteru sa tako malim motorom je to nemoguce. Uzmeš najgore od auta i motora i to ti je quad.


Inače, Loncin je za kineske prilike sasvim ozbiljna i velika firma koja mnoge druge. Are those chinese made loncin honda clones any good. Mi hanno sconsigilato i motori Loncin e tutti i prodotti cinesi in generale perchè poco assistiti e difficilmente riparabili.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.