srijeda, 21. rujna 2016.

Dino merlin stare pjesme

Dino merlin stare pjesme SubscribeSubscribedUnsubscribe 5,7895K. Najveci hitovi Dina Merlina od 1991-2014. Na ovom sajtu ce te pronaci najbolje pjesme i.

Dino merlin stare pjesme
Na svoju dugu listu uspjeha, dodaje i dva učešća za nacionalnim izborima za Pjesmu Evrovizije. Dve popularne pesme sa ovog albuma su "Burek" i "Supermen". Od nove boli stara ce proci ne tako davno sam. Dino Merlin odnosi i pobjedu, te predstavlja.
Dino merlin stare pjesme
Slutio sam rijeci, slutio sam pjesme mislio da.


Volim pesme koje su inspirisane istinitom pričom. Imao sam planove, slike i ramove, ali je sve pokvarila ta STARA FOTOGRAFIJA“. Publika je zajedno s Dinom pjevala stare, a i nove hitove te tako. Kako navode slavonski mediji, iza Dine ne stoje samo lijepe pjesme nego i. Play and download dino merlin stari hitovi mp3 songs from multiple sources at AioMp3. DINO MERLIN NAJBOLJI HITOVI MIX HIT PJESAMA. I nije bilo suza nije bilo iluzija ostao je krik na usnama i ova pjesma Ref.


Ako me ikada sretneš, ne stavljaj ruke na lice, stavi smijeh i stare razglednice; Eh, da je tuga snijeg.

Dino merlin stare pjesme
Brojne pesme uz koje su mnogi patili i žalili za nesrećnim i izgubljenim. Imam osjecaj da on i Cola izdaju cd samo da bi imali povod za koncerte, jer realno sve sto valja su stare pjesme rijetko koja nova ce da zivi. Dobre pesme nikada ne stare, pa će tako Beogradska arena 28. Merlina ne stoje samo lijepe pjesme nego i vrhunska ekipa te. Meni je definitivno bolji od albuma Sredinom ali ne moze se mjeriti sa starim Dinom,imho.


Stare dobre pjesme poput Danas sam OK, Kremen, Lažu me i Nešto lijepo treba.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.