srijeda, 21. rujna 2016.

Svijetli lampica airbaga

Svijetli lampica airbaga Zašto se pali airbag signalna lampica? Nek se airbag otvori pri i malo većoj brzini garantiram joj težu. Kad natrpam prtljažnik obavezno se pali lampica od airbag-a, i lupnem u desnu bočnu stranu prtljažnika i kroz minutu dvije se ugasi!

Svijetli lampica airbaga
Kako zavarati centralu od AIR-BAG-a? Spremljeno u privremenu memorijuSlično20. Po predhodnom dogovoru nabavljam i za Mercedese ,Mazde ) Za sve BMW modele - Gasi lampicu airbaga i ujedno ga aktivira.


Al ovak glavno pitanje je struja, bio je na dijagnostici i svijetli mu airbag i nemre ga frajer poništit veli da nekaj kod auta je bilo sa strujom, vidla.

Svijetli lampica airbaga
Meni se samo odjednom pojavila lampica koju su u jednom servisu isli resetirati. Prije 7 dana nastao neobičan problem, prilikom vožnje iznad 2300rpm pali se lampica od Airbaga i svijetli sve dok auto ne smanji brzinu. Jucer mi se upalila lampica airbaga. Evo danas mi se iz cista mira upalila ona lampica od zracnih jastuka i. Vizualno sam provjerio osigurac i izgleda OK (nisam imao instrument da budem 100% siguran). To je cest slucaj na punticima svim da se upale lampice i od suvozacevog i od. Opusteno nije to nista moze se tako voziti jedino sto nervira jer svetli na. Meni svijetli lampica od airbag-a evo vec trecu godinu i nikad mi niko na tehnickom nije rijeci rekao.


Ja imam problema sa kontaktima, sta god.

Svijetli lampica airbaga
Skontao sam da su pomerali suvozačevo sedište kada su. Jutros udjem u auto,upalim i ga hop,lampica od airbaga gori,a vece pre toga. Meni isto svetli lampica na e46, dijagnostika prijavljuje senzor. Naima, na mom Audiju se upalila AirBag lampica. Lampica za airbag na kontrolnoj tabli non stop gori!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.