utorak, 20. prosinca 2016.

Kia sorento potrošnja

Kia sorento potrošnja Imam jedan problem, jako, jako mi se sviđa kia sorento, model od 2002. Kia - potrošnja goriva i emisije CO2 - Kia. Spremljeno u privremenu memorijuPotrošnja goriva i emisije CO2.

Kia sorento potrošnja
Prva generacija Kije Sorento udaljena je od većine tadašnjih SUV-ova. Zbog nešto veće, ali prihvatljive potrošnje (10,5 l) znatno je jeftiniji od dizelaša. Ne računajući ladu nivu među tri najprodavanija terenca na našem tržištu je kia sorento. Ono što smo proverili jeste potrošnja goriva.


Kia sorento potrošnja
Ovjes na makadamu fantastično upija rupe, a potrošnja je varirala od 7 do 9. Promena stepena prenosa je gotovo bestrzajna, a potrošnja je u skladu sa. Kaparil sam Kiu jer sam se odlučil kupit terenac i već danima pokušavam sam sebe odvratiti od toga zbog same predrasude zvana KIA. Mora se isto tako pomiriti i sa povišenom potrošnjom, znatno iznad. Momci potrebna mi je vasa pomoc, opredelio sam se za auto iz naslova i nasao preko dva komada, jedan je 2. Na sajtu VozilAlizoV naći ćete specifičnu potrošnju goriva i saznaćete kolika je potrošnja motora Vašeg automobila. Kia Sorento (2003 - 2009) - razmenite svoja iskustva i rešite probleme. CRDi EX, Automatic, 2002 - 2005 140 Ks,5 vrata auto specifikacije. Sada mi trebaju savjeti nekoga ko je imao priliku da se vozi u KIA-i Sportage, da je vozi ili je posjeduje.


Kia sorento potrošnja
Koje su vase zamjerke, vase preporuke. Na test nam je stigao KIA Sorento opremljen četverocilindričnim turbo-dizel. Kia tvrdi, da prosečna potrošnja modela Sportage 2. To zvuči obećavajuće, ali da li je u realnosti tako? Uz novu akciju kije na domaćem tržištu u kojo Sorento košta od 22. Uz prosečnu potrošnju od oko devet i po litara evro dizela, nije čak ni. Neispravan termostat Kije Sportage 2. Kolika je potrošnja goriva na 100 km?

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.