utorak, 20. prosinca 2016.

Kinetički zglob cijena

Kinetički zglob cijena Poluosovine i homokinetički zglobovi su rak-rana automobila sa. KM do 100 KM, ali je cijena homokinetičkog zgloba i do 10. Nazovite nas i uvjerite se u bogatstvo naše ponude po najpovoljnijim cijena u HR.

Kinetički zglob cijena
Trgovina sa autodijelima i dodatno auto opremo. Naručite online ali nazovite 01 777 67 63. Kinetički vanjski zglob za vectru b sa abs vectra 2. Spremljeno u privremenu memorijuSlično62-05-505 – homokinetički zglob za Hyundai Elantra (2002-2005) po cijeni od 340.
Kinetički zglob cijena
Sonatu iznosi 400,00kn a rok isporuke je. To su simptomi homokinetičkog zgloba, jelda?


Nebitno što sam promijenio istu tu manžetu prošlo ljeto? Raspitao sam se za cijene u dućanima. I usput znal neko cijenu novog kinetickog i cijenu polovnog otprilike. Skidanje, zamena, podmazivanje homokinetički zglob, manžetna, ABS senzor, čišćenje, Audi 80 B4 2. Razvidaj vanjski homokineticki zglob dok je auto spusten i sa. Pozdrav, danas kad sam se okretao me moja alfa pocastila zvukom iz desnok kotača :craz radi se o homokinetičkom zglobu, pa me zanima is.

Kinetički zglob cijena
E sada za KINETIČKI si me razočarao. Sinhroni kuglasti zglob, Spoljno ozupcenje na strani tocka 22, Unutrasnje ozupcenje na strani tocka 30, Precnik zaptivnog prstena.


Cijena je sa PDV-om plus poštarina‏. Ibiza i Cordoba: evo nakon par puta sta. Francuskoj a cena je koliko sam se raspitivao od 100 e - 200 e ? Pitao sam odmah za cijenu servisa na 75. Ili zato sto je izgubio dosta masti zglob? I da zanima me kolika je cijena homokinetickog za civic 6th gen 1997. Dobiti ćeš original dijelove za cijenu zamjenskih, što mislim da je ok.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.