petak, 20. siječnja 2017.

Bh telecom moja tv

Bh telecom moja tv Zabava ne prestaje uz 211 TV i 54 radio kanala, sa najkvalitetnijim sadržajem i. BufretOversett denne sidenTelevizija + fiksni telefon + internet + mobilni telefon + mobilni internet. TV paket i kao novi korisnik 90 dana uživajte uz prepolovljenu pretplatu i uz.

Bh telecom moja tv
Jednostavnije, brže, niže cijene, besplatni razgovori. Uključite Vaše mobitele uz moja TV pakete i ostvarite značajne uštede: besplatno. Super ponuda: Nove, niže cijene TV uređaja! Potreban vam je novi TV aparat?


Bh telecom moja tv
MojaTV To Go omogućava praćenje TV programskih sadržaja svim BH Mobile korisnicima. Aktivacija usluge Moja TV To Go je besplatna, a mjesečna naknada. Pratite prenos uživo na Moja Web TV. Ako želite vidjeti kakvo je vrijeme u vašem gradu ili na planinama, ima li snijega i skijaša, kakve su ski. Za sve korisnike usluga moja TV, xDSL ili fiksnog telefona pripremili smo specijalnu ponudu mobitela i tableta po veoma povoljnim cijenama! Online pregled računa za korisnike Moja TV Premi i Full.


Aktivirajte jedan od ponuđenih dodatnih paketa kanala putem TV menija iz. Moja TV Biz je usluga namijenjena poslovnim korisnicima. Usluga uključuje IPTV sadržaje i servise te korištenje neograničenog Internet.

Bh telecom moja tv
Postanite korisnik Moja TV za samo 1 KM, i prva tri mjeseca ostvarujete 50% popusta na prve tri mjesečne naknade uz odabrani Moja TV paket. Ne znam je li ovo baš pravo mjesto za ovu temu, ali evo. Interesuju me paketi bh telecoma moja tv, konkretno paket full(telefon , internet i tv). Media data and Non-free use rationale.


BH Telecom, Sarajevo, Bosnia and Herzegovina.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.