srijeda, 7. lipnja 2017.

Restorani u splitu forum

Restorani u splitu forum Frendica mi uskoro slavi rodendan i trazimo neki dobar, relativno jeftin restoran u Splitu, da se mozemo lipo najest i napit, a skupo ne platit. Konoba Fife-turobno naličje splitskog booma. Stara stoga što je ovaj sjajni mediteranski restoran smješten u bivšoj enoteci Terra, a nova.

Restorani u splitu forum
Od restorana možete posjetiti konobu Matoni, to mi je osobno najdraži restoran. Iskustvo u pripremi najzahtjevnijih gastronomskih užitaka i birana vinska karta. Restoran Duje je vodeći splitski restoran za usluge vanjskog cateringa. Forum - Gastronomija - Preporučite nam restoran, u svom ili nekom drugom.


Restorani u splitu forum
Kad sam prosle godine isla za Dubrovnik iz Splita i rucali smo u. U svemu tome sam imala veliku pomoć Interneta, točnije Foruma, točnije. Već sam odustala i od restorana i svega dok nismo došli u restoran. Dakle kao sto vec znate mi smo odustali od Kokola(sva sreca :zubo: ) i odlucili se za ovaj restoran,nalazi se u ACI Marini,tamo di je bio klub. Nama je pir bio u Bolera u Splitu i imam samo rječi pohvale i svima od srca. Bok svima, kakva je sala feniks u Dugopolju cijena usluga ? Restoran "Andrea u zgradi Nirsa je odlican osoblje izlazi u svakom pogledu u susret. Cijena je 36e po osobi kolaci i sampanjac nije u to. I što je najzanimljivije, na poziciji koja se ne nalazi u samom srcu Splita, u najužoj jezgri u kojoj restorani, konobe, pizzerije, bistroi, wine i.
Restorani u splitu forum
Virtuoz Marin Peris XXS BEND dio atmosfere vikendom u Rusulici Vidimo se.


Zanima me gdje ste vi radili krstitke, ima li netko prijedlog restorana u kojima su cijene pristupacne, napominjem, radi se o cca 20 ljudi. A sad te baš nećemo zvati jer trollaš po forumu. Srednja Dalmacija u Lijepoj je Našoj već nekoliko turističkih sezona glavna. Splitski su restorani definitivno jeftiniji od trogirskih, od pet do 10. Restoran KORNAT fina spiza, ugodan ambijent, ljubazno osoblje. Ima Jedan Jako Dobar Restoran U Rovinju,"orka"ima Jako Dobre Specijalitete.


U splitu možeš posjetiti super pizzeriju "Jugo" smiley-innocent. Split i znam često vikendom otić tamo.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.