srijeda, 7. lipnja 2017.

Pepeljasto tamno plava boja za kosu

Pepeljasto tamno plava boja za kosu Da pređem da pitanje :) moja prirodna boja kose je tamno pepeljasto plava, sa crvenim pigmentom. Zadnje farbanje i ujedno i blansiranje je. Excellence Pro-Kératine, linija boja za kosu: zaštita i postojana boja kose.

Pepeljasto tamno plava boja za kosu
Odsjaj farbe je ključan kada farbate kosu u plavo, od njega zavisi da li će vam boja biti žuta. Birajte tonove iz zelenog spektra, odnosno pepeljaste, ili duboko pepeljaste, primera radi, biće 12. Da li se farbate i tamno plavu boju? Keune,pepeljasto tamno plava,i sad imam istu boju kao od.


Pepeljasto tamno plava boja za kosu
Spremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu25. Moja boja kose je tamno smeđa,sa crvenim odsjajem jer sam se ranije. Ja sam bila zadovoljna tada,imala sam tamno smedju kosu i lepo je primilo. Kako pronaci odgovarajucu boju kose? Kompletna ponuda Keune boja za kosu može se podeliti u tri dela, kako je to. Kupila sam Garnier boju za kosu i obojila ju doma. Ostala sam vjerna Garnieru i obojila kosu Garnier Color Naturals 10. Izrazito svijetlo pepeljasto plava).


Rekla mi je da se postepeno tamna boja “pretvara” u svjetlu. Ako želite plavu boju kose, vaša početna boja kose ne smije biti tamnija od. Time vaša kosa dobiva novu nijansu boje - primjerice, od hladne pepeljaste. Međutim, neki proljetni tipovi mogu imati tamnu ili crvenu kosu. Ako odlučite obojiti kosu preljevom ili bojom za kosu, pepeljasto-plava, pepeljasto-smeđa ili. Plava boja čini vas zvijezdom gdje god se pojavite. Bilo da je vaša nijansa plave karamel ili pepeljasto-plava, o trendovima boja i njezi obojene kose pitajte.


Sigurno ste primetile da proizvođači farbe za kosu obeležavaju. Ako vam je prirodna boja kose plavo-crna, tamno smeđa, pepeljasto plava ili bijela, a oči su vam boje lješnjaka, sive, sivo-plave ili duboko. Dajemo temeljne savjete kako odabrati adekvatnu boju kose. Tamna kosa najbolje reflektira svjetlost i skriva oštećenja. Kupite pepeljasto plavu boju i pažljivo je četkicom nanesite samo na izrast te ostavite tri minute. Naši stručnjaci pomažu vam pronaći savršenu boju.


Pročitajte savjete stručnjaka o uporabi boja za kosu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.