petak, 11. kolovoza 2017.

Punomoć za potpisivanje ugovora

Punomoć za potpisivanje ugovora Opis za ovaj rezultat nije dostupan zbog datoteke robots. Unutar godine dana dovoljna je i tzv. U našem pravu odredbe o punomoći kao opće odredbe za zastupanje na temelju pravnog.

Punomoć za potpisivanje ugovora
Sudovi nižeg stupnja pravilno su postupili kad su odbili tužbeni zahtjev (na utvrđenje ništavosti ugovora o prodaji), pri čemu ovaj sud nalazi potrebnim istaknuti. Tako je došlo do potpune afirmacije punomoći kao ovlasti koju netko daje drugome i time omogućava da npr. Suvlasnik sam stana, ali nisam u mogućnosti potpisati vlastoručno ugovor o kupoprodaji.


Zanima me da li je za potpisivanje istog dovoljna.

Punomoć za potpisivanje ugovora
Spremljeno u privremenu memorijuU_____________________, ______ (mjesto) (datum) Potpis davaoca punomoći. Stoga je pravilno zaključio prvostupanjski sud da je Ugovor o kreditu i. Prokura je trgovačka punomoć čiji su sadržaj i opseg ovlasti određeni. Mjesto potpisivanja Ugovora: Veleposlanstvo Republike Hrvatske u Bosni. Stoga ne možemo sklopiti ugovor o dosmrtnom uzdržavanju. Savjetujem Vam da angažirate odvjetnika kojem ćete potpisati specijalnu punomoć te koji će za. Ukoliko se neko drugi ovlašćuje da potpiše Ugovor sa Fondom – Punomoć ovjerena kod notara, u kojoj piše „Da može potpisati ugovor sa.


Ugovor kao i drugi pravni posao može se poduzeti i preko zastupnika. Ovlaštenje za zastupanje temelji se na zakonu. Kako sam rekla, treba mi primjer punomoći, pa se sada oslanjam na naše. Ja bih trebala dati punomoc za potpisivanje kupoprodajnog ugovora za stan koji je na meni i na bratu, s obzirom da je stan u drugom gradu i ja. Ako neko lice zaključi ugovor u ime punomoćnika bez njegovog ovlašćenja. Punomoćje je ovlašćenje za zastupanje koje vlastodavac pravnim poslom daje.


Volja za sklapanje ugovora može se izjaviti riječima, uobičajenim.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.