utorak, 28. studenoga 2017.

Dlake na bradi forum

Dlake na bradi forum Dlake na bradi su prestale rasti - Forum. Trebam pomoć ili savjet jer na desnom dijelu brade prestale su mi rasti dlake. Krugovi u bradi4 ruj 2013Ima li svaka žena brkove?

Dlake na bradi forum
Prije nekoliko godina po - Savjetovalište - Žena. Tagovi: dlake, čupanje dlačica, dlačice na bradi, upadljive dlake. Spremljeno u privremenu memorijuSlično15. Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu.
Dlake na bradi forum
Prije godinu dana pocele su mi rasti crne dlacice na bradi.


Nažalost, kao što ste i sami rekli, laserom se ne mogu ukloniti svjetle dlake i ne postoji 100%-tni učinak. Upravo zato sve veći broj holivudskih glumica odlučuje se za jednu neobičnu metodu - brijanje brade i dlaka sa lica. Ja sam imala dlake po bradi zulufima na drbuhu i ledjima i imala sam jako povisene androgene hormone,policisticne jajnike i pila sam terapiju. Tjekom trudnoce, na bradi sam dobila 3 dlake. U zadnjih godinu dana na licu, vratu i oko bradavica rastu mi crne dlačice. Menstruacija mi je redovna, ali jako.


I sama imam problema sa previse dlaka, ali se nekako borim sa tim. Ja nisam inace nesto pretjerano dlakava nigdje, pa ni na bikini coni.

Dlake na bradi forum
Pacijente koji nemaju odgovarajuću dlaku za lasersku epilaciju ne primamo u. Neki dan sam na jednom forumu čitala vezano za ovu biljnu kremu. Takodje, on je iscitao dosta o tome na forumima i ljudi su primetili poboljsanje nakon. Uradjena mu je morfologija dlake, brade i glave. Ova depilacija je najbolja za uklanjanje sitnih dlaka sa lica. Sto koristiti protiv urastanja dlaka?


Cao cure, "nova" sam na ovom forumu, nova u smislu prijave na forum a vec. Lasersko uklanjanje dlaka Činjenica je da lasersko uklanjanje dlačica postaje sve dostupniji pristup uklanjanja dlačica nama običnim ljudima.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.