utorak, 28. studenoga 2017.

Xenon žarulje d2s

Xenon žarulje d2s ORGINAL ŽARULJA D2S PHILIPS COLOR MATCH To je JEDNA POTPUNO NOVA ŽARULJA CM (Color-Match) 5000K D2S Xenon HID (xenon) za vozila kao. Najveći izbor xenon žarulja na jednom mjestu: Osram Xenarc xenon žarulje: Osram Xenarc Original – prva ugradnja na većini vozila, original rezervni dio. Xenon svjetla su postala standard kod većine automobila.

Xenon žarulje d2s
Xenon žarulje proizvođača Phillips i Osram, D1S, D2S, D4S. Orginal D2S Philips , jamstvo 12mj R1. LEŽIŠTE ZA D2S ŽARULJE SA OŽIČENJEM.


Boje: 4300k (topla bijela), 5000k (bijela) 6000k (hladna bijela), 8000k (bijelo-plavkasto). Dostava: 20 kn (bez obzira na količinu). D2S xenonom i odmah sam si kupio rezervne zarulje i. K xenon žarulje, za automobile sa tvorničkim xenon farovima. Postoje dvije vrste žarulja i to su D2R i D2S. D2R žarulje se danas više ne koriste. Napravljene su samo za stari model Mercedes E klase koji je tada dao. XENON SIJALICE D1S D2S D3S D2R ORGINAL. Poznato je da je danas sve više automobila opremljenih xenon žaruljama, a koje su kudikamo bolje, kako po pitanju životnog vijeka, tako i po.


Osram xenon žarulja D1SElektrični podaci Ulazna snaga 35 WNominalna snaga u.

Xenon žarulje d2s
Ja nemam xenon ali prije neki dan sam kupio H1 osram silverstar 2. Posto mi je crkla na e39 d2s xenon sijalica a vidim na realoem vrlo interesantne cene za zamenu iste, da li ima neko da mi predlozi neku drugo. Zanima me jer sam do sada imao samo. D2S; za tvorničke xenon instalacije; za farove s lečom; snaga: 35W; svjetlost: 3200lm; temperatura boje: 4300K; Njemački proizvod; cijena je za 1 kom. Ugradnja xenon svjetala za automobile po povoljnim cijenama. Mozes skinut zarulje i pogledat dal je zamucen plin, zuckast ili nesto. Neznam koji trebas tip D2S ili D2R za obican far suD2R a za far s lecom D2S.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.