subota, 9. prosinca 2017.

Brujanje u mjenjaču

Brujanje u mjenjaču Stisnut kuplung = getriba nevrti Zujanje u brzini i bez gasa nizbrdo il po. TDI 81 kw- brujanje iz motora - Volkswagen. Mjenjac ne radi dobro nakon izmjene ulja - Volkswagen.

Brujanje u mjenjaču
Golf IV TDI - zvuk u mjenjaču - Forum. Neposredno posle kupovine pocelo je da mi se cuje brujanje u menjacu u 3 stepenu kad auto ubrzava. Spremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu26. Ako zujanje preraste u zvečanje, onda je vrijeme da se pogled usmjeri.


Brujanje u mjenjaču
Ako motor i mjenjač mijenjaju zvuk kad pritisnete pedalu spojke, to je. BRUJANJE u vožnji4 objava20 ožu 2013P308 vibrira mjenjač u 520 objava27 pro 2011Mjenjac 2069 objava9 svi 2011Više rezultata za peugeot-klub. Sent from my WT19i using Tapatalk 2. Kod Fiatovih mjenjača najčešće strada prednji ležaj piramide na zvonu. U prvoj i drugoj brzini pri kretanju (ubrzavanju) čuje se zujanje (najvjerojatnije iz mjenjača), dok u ostalima brzinama normalno radi. Moja pretpostavka je ili da fali ulje u menjaču, ili da je druk lezaj u pitanju. Kad fali ulje u menjaču on počinje da bruji, ne cvrkuće.


Pozdrav, samke je imao udes pa slupao svog puntaca bit ce slike i od njega, kupio sam novog naravno opet mk1, i imam neki stvari da radim. Imajuci u vidu da se zujanje necuje kad je auto na leru tj.

Brujanje u mjenjaču
Jako sumljam na variomat i kvačilo jer i kada je skut u pogonu čuje se i onaj sprecifičan zvuk zujanja kao kad u mjenjaču od auta ima malo ili. Naime do skoro sam trpio to malo grebuckanje al u zadnje vrijeme me izludjuje sve vise i vise da se bas cuje u kabini auta. Da li getriba može utjecati na trešnju auta , prije mi se auto npr u 2 brzini kad dam gas auto tj mjenjać se nekad tresao a sad skoro svaki put. Auto - Kako Se Proverava Ulje - Sta Je Obavezno Imati.


Ne znam što bi bilo, ali brujanje u getribi je i inače bila boljka na W168. PROBLEM - Brujanje iz prednjeg dijela vozila u zavojima pri manjoj brzini. POPRAVAK - Ispustite i napunite mjenjač s modificiranim uljem G. Ja sam bio skeptican kada je u pitanju taj mjenjac. Jel imao ko iskustva sa tim kvarom i gde bi mogao jos negde da pitam za to zujanje u menjacu. Zuji od 30 km pa na vise,Auto je presao 80000km. I da li je isti menjac u verziji sa 8 v i sa 16v? Ja sad imam u planu promijeniti sajle mjenjača, jer ulje u getribi je novo. Kao što i sam naslov kaže, imam problem da se negde iz menjača čuje brujanje kada je automobil u pokretu.


Prvo sam mislio da je ležaj točka. Važno je da se ulje u automatskom mjenjaču mijenja svakih 60. Rješenje koje se jedino postavlja jest prebacivanje mjenjača u niži.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.